וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד הגננת המתעללת

נתיב נחמני

14.1.2008 / 12:20

גילה יעקב מואשמת כי בזמן שעבדה ב"גן צעירון" התעללה בשש תינוקות. התביעה: מעשיה כעורים, בזויים ואכזריים

כתב אישום הוגש הבוקר נגד הגננת גילה יעקב, בת 43 מרמת השרון, שצולמה על ידשי צוות התוכנית "כלבוטק" כשהיא מכה פעוטות בגן שלה. בכתב האישום שהגיש עו"ד אלון זלצברג מפרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מפורטים שישה סעיפי אישום בגין התעללות בחסר ישע, אותם ביצעה יעקב לכאורה בשישה פעוטות, שהגדול בניהם בן שנה ושבעה חודשים.

בכתב האישום נטען כי יעקב, שעבדה כמטפלת בפעוטון "גן צעירון" נהגה להתעלל בתינוקות, למשוך בשערותיהם, לסטור להם ולהטילם לרצפה.

בחקירתה במשטרה שמרה יעקב על זכות השתיקה וסרבה לענות על שאלות החוקרים. כשהוצגו בפניה קטעי ווידאו המוכיחים לכאורה את ההאשמות נגדה, השפילה הגננת את מבטה וסרבה להסתכל עליהם או להתייחס אליהם.

"יעקב התעללה בתינוקות תוך שהיא מנצלת את חוסר אונם של הפעוטות אשר הייתה אחראית לביטחונם, שלומם וחינוכם, ותוך כדי ניצול ציני של האמון אשר ניתן בה, הן על ידי הורי הפעוטות, והן על ידי חברותיה לעבודה", אמר עו"ד זלצברג עם הגשת כתב האישום לבית המשפט. "מעשיה של המשיבה כעורים ובזויים ואכזריותם נובעת הן מאופן ביצוע המעשים, הן מהתמשכותם ומספרם הגדול של המעשים המנויים בכתב האישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully