וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש קבע: יעקב אלפרון יישאר במעצר

נתיב נחמני

14.1.2008 / 10:32

שופט ביהמ"ש המחוזי בת"א דחה על הסף את ערעורו של אלפרון, החשוד במעורבות בניסיון החיסול של העבריין רפי אוחנינה

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה הבוקר (שני) את הערר שהגישו עורכי דינו של יעקב אלפרון בעניין המשך מעצרו. השופט גלעד נויטל קבע כי קיים יותר מחשד סביר להניח שאלפרון מעורב בניסיון החיסול של העבריין רפי אוחנינה לפני כחודש.

"יש חשד סביר שמתחזק ומתפתח", אמר השופט נויטל בדיון היום בבית המשפט המחוזי. עורכי דינו של אלפרון, שי נודל וגיא פרידמן, טענו שאלפרון לא יכל לקחת חלק בניסיון החיסול כיוון ששהה במלון דניאל בהרצליה עד השעה 15:28 ולאחר מכן ביקרו שוטרים בביתו בשעה 16:20, בעוד שבדו"חות המשטרה נרשם כי הירי לעבר אוחנינה היה ב-16:15. בתגובה קבע השופט: "הדברים לא קשורים כלל. ניתן לא להיות בזירה ולהיות חלק דומיננטי באירוע".

החלטה זו התקבלה לאחר שביום חמישי שעבר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של יעקב אלפרון, אמיר נגרקר וערן גרינשפן בשמונה ימים. השלושה חשודים במעורבות בניסיון הרצח לפני כחודש בפרדס גן חיים.

המשטרה טוענת, כי אלפרון שהה סמוך למקום האירוע כשהסיע את נגרקר המשרת יחד עם בנו בצה"ל, לתחנת הרכבת בכפר סבא. המשטרה אמנם עדיין לא חשפה את כל הראיות שברשותה, אך לטענת התביעה חשדותיהם מתחזקים לאור שינוי קל בגרסת נגרקר באשר ליעד נסיעתו ברכבת.

כמו כן, עשרות הקליעים שנורו לעבר אוחנינה והרגו את כלבו, נורו מרובה סער צבאי שקוטרו מתאים לרובה שברשות נגרקר. למרות האמור, התאמת תרמילי הקליעים בזירה לנשקו של נגרקר טרם נקבעה בדו"ח הזיהוי הפלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully