וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי התחזית: קור, קור וקור

גידי ויניש

13.1.2008 / 7:55

גל הקור צפוי ללוות אותנו בשני הלילות הקרובים. בצפון יצנחו הטמפרטורות מתחת לאפס. ובאשר לגשם? הוא לא נראה באופק

הקור ממשיך ללוות אותנו: גם בשני הלילות הקרובים צפי לשרור קור עז בכל רחבי הארץ. מהשירות המטאורולוגי נמסר כי הקור יורגש בעיקר בגליל העליון וברמת הגולן, שם ינועו הטמפרטורות בין מעלה אחת מתחת לאפס בלילות לשבע מעלות ביום. גם הירושלמים צפויים להרגיש את הקור, כשהטמפרטורות בבירה ינועו בין מעלה אחת בלילה לשמונה מעלות ביום.

בחיפה ובתל אביב קר, אבל פחות: הטמפרטורות בערים אלו ינועו בין 4 מעלות בלילה ל-14 מעלות ביום. הקור העז אף שולח את זרועותיו גם לדרום הרחוק, ובנגב צפויות טמפרטורות של מעלה אחת בלילה ושבע מעלות ביום. אפילו האילתים יצטרכו להדליק את התנורים, וזאת מאחר שהטמפרטורות בעיר הדרומית ינועו בין חמש מעלות בלילה ל-16 מעלות ביום. החזאי התורן אליעזר דנצינגר אמר לוואלה! חדשות כי הגשם לא נראה באופק.

בתוך כך, הקור הכבד גבה קורבנות בנפש: שני בני אדם מתו במהלך הלילות האחרונים לאחר שסבלו מהיפותרמיה. הלילה אף נפגעע מכוויות קור גבר בן 20, שעבד באתר בנייה במזרח ירושלים. הוא הועבר במצב בינוני לבית החולים "שערי צדק" בעיר. מכה קשה ספגו גם חקלאי ישראל: גידולים רבים ברחבי הארץ ניזוקו ובחלק מהמקרים שדות שלמים נפגעו בצורה בלתי הפיכה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל קור
  • קור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully