וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט חותר לעימות בנושא המאחזים"

פנחס וולף וספי קרופסקי

13.1.2008 / 16:29

באופוזיציה לא התרשמו מדבריו של רה"מ על המאחזים. מועצת יש"ע: אולמרט מוביל לקרע. פינס: אולמרט מלהטט במילים, אך איטי במעשים

המערכת הפוליטית מיהרה להגיב על דבריו של ראש הממשלה אהוד אולמרט הבוקר (ראשון), לפיהם קיומם של המאחזים הבלתי חוקיים הוא "מבזה". מועצת יש"ע מסרה בתגובה כי "אולמרט יודע כי ניתן היה לפתור את סוגיית המאחזים בהתערבות מהירה, אולם ככל הנראה יש בכוונתו לייצר עימות".

במועצת יש"ע האשימו את אולמרט כי דבריו על המאחזים נאמרו "כדי להסיט את דעת הקהל מההקפאה המוחלטת שהונהגה בכל ההתיישבות כולה, כולל בגושי ההתיישבות ובירושלים". עוד הוסיפו במועצת יש"ע כי "בעמונה אולמרט חשב שלא נכון לפתור את הנושא בהידברות והוביל לעימות מיותר ולקרע בחברה הישראלית". לדבריהם, "דרך זו נכשלה, ואל לו לרה"מ לנסות אותה בשנית".

מנגד, ח"כ אופיר פינס (העבודה) מתח ביקורת דווקא על "אוזלת היד" של ממשלת אולמרט בטיפול במאחזים. לדבריו, "אולמרט הופך את ההתחייבויות של ישראל לבדיחה". עוד אמר פינס כי "אולמרט מלהטט במילים, אך איטי במעשים. עוד לא קמה ממשלה בישראל שבאופן שיטתי ועקבי חושבת שמילים מחליפות מעשים". פינס אף פנה לשר הביטחון ואמר כי "ברק צריך להפעיל ללא דיחוי את סמכויותיו בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully