וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעל הצית למוות את רעייתו בקרית ים

קובי מנדל

13.1.2008 / 14:35

אינסטלטור שהגיע לדירה שמע את צעקות המנוחה והזעיק את המשטרה - הבעל נעצר ונלקח לחקירה. החשד: חשב שאשתו בוגדת בו

תושב קרית ים חשוד כי הצית היום (ראשון) למוות את רעייתו בת ה-45. האישה, לריסה דווידוב נפצעה באורח אנוש ולאחר זמן קצר מתה מפצעיה. מחקירה ראשונית עולה כי אינסטלטור, שהגיע לדירה בשדרות ירושלים בעיר כדי לטפל בנזילה, שמע את צעקותיה של האישה והזעיק את המשטרה.

זמן קצר לאחר מכן הגיע למקום כוח משטרה גדול ופרץ את דלת הדירה. השוטרים ראו את האשה עולה בלהבות, לאחר שהבעל שפך עליה חומר בעירה, וצוות של מגן אדום קבע את מותה.

החשוד נלקח לחקירה במשטרת זבולון, וכעת נבדק החשד שהמניע למעשיו היה חשד שאישתו בוגדת בו. בתוך כך, מהמשטרה נמסר כי האישה לא הגישה בעבר תלונות נגד בעלה.

עם זאת, האישה פנתה לפני כשבוע ללשכת הרווחה בעיריית קרית ים בבקשה לקבל ייעוץ בנושא חיוב הבעל לשלם לה דמי מזונות וכשנשאלה, אמרה כי הבעל לא נהג כלפיה באלימות. לאחר שקיבלה מכתב ייעוץ בעניין, התקשרה הבוקר האישה ללשכת הרווחה בעיר וביקשה לקבל מידע נוסף בעניין.

בני הזוג, עלו מחבר המדינות, וחיו ביחד במשך עשר שנים. במהלך שהותם בארץ עבדה האישה ככוח עזר בבית החולים "בני ציון" בחיפה. עם בני הזוג גרו בדירה גם ילדתם המשותפת בת השמונה, ובנה בן ה-16 של האישה. השכנים מספרים כי לא ידעו על בעיות מיוחדות ביון בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully