וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות מז"פ יוטס לנמיביה לזיהוי הנספים

שי אילן וספי קרופסקי

13.1.2008 / 16:22

אנשי מעבדת הזיהוי הפלילי יצאו לנמיביה לסייע בזיהוי חמשת ההרוגים. רשות התעופה של נמיביה: "חקירת התאונה עדיין בתחילתה"

משטרת ישראל נענתה לבקשת משרד החוץ והודיעה היום כי צוות זיהוי פלילי ישלח עוד היום לנמיביה לזיהוי חמשת הנספים בתאונת המטוס שאירעה אתמול (שבת).

הצוות ימנה כשישה חברים, בהם שני קציני מז"פ, אנתרופולוגית משפטית, רופאת שיניים ונציג מהמכון המשפטי באבו כביר. מוקדם יותר היום נפגשו ששת חברי הצוות עם משפחות הנעדרים וקיבלו מהם פרטים שיסייעו בזיהוי.

מוקדם יותר היום הודיעה שגרירות ישראל בדרום אפריקה כי צוות שלה יצא למקום התרסקות כדי לסייע בזיהוי הגופות. על פי דיווחים שונים, חמשת הנוסעים שנהרגו היו ישראלים העובדים בחברת יהלומים, בדרכם לטיול בשמורת טבע. גם הטייס המקומי נהרג בהתרסקות..

שגריר ישראל בדרום אפריקה אילן ברוך אמר בראיון לקול ישראל, כי עדיין לא התקבל הסבר רשמי על נסיבות התאונה ועל זהותם של הנוסעים. ברשות התעופה של נמיביה אומרים, כי עדיין מוקדם לקבוע מה גרם להתרסקות וכי החקירה עדיין בתחילתה.

המטוס התרסק בעת שניסה לבצע נחיתת חירום, סמוך לבירת נמיביה וינדהוק. "הלכתי הבית מהחנות, כשראיתי את המטוס הזה טס נמוך מאוד מעל האזור שלנו", סיפרה לרויטרס טג'ירוריפו טג'ריקו, המתגוררת סמוך לאתר ההתרסקות. "רגע אחד אחר כך, המטוס התרסק לתוך בית". עדי ראיה נוספים מסרו כי שריפה פרצה בחלקים של המטוס הקל בעקבות ההתרסקות. השריפה במטוס מקשה מאוד על זיהוי ההרוגים.

חמשת היהלומנים היו בדרכם לשמורת הציד "אטושה פאנס", והמטוס ניסה לנחות בוינדהוק על מנת לתדלק. אולם, הנחיתה הפכה לנחיתת חירום, שלא הצליחה - והביאה למות התיירים והטייס.

  • עוד באותו נושא:
  • נמיביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully