וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: מצרים מתווכת במו"מ לשחרור שליט

12.1.2008 / 13:52

בכיר אחר בחמאס אמר כי חרף התקדמות מסוימת שהושגה, ישראל עדיין מסרבת לשנות קריטריונים לשחרור אסירים. עמוס גלעד: "להטיל חיסיון על דיוני המו"מ"

בראיון לרשת הטלוויזיה אל-ערבייה אישר ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל כי מצרים מתווכת בין ישראל לחמאס במשא ומתן לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. ביממה האחרונה, על רקע דיווחי התקדמות במו"מ, הרבו בכירי חמאס להתראיין בנושא ולצנן את ההתלהבות.

סגנו של חאלד משעל, מוסא אבו מרזוק, אמר אתמול (שישי) לעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה" כי המאמצים המושקעים בסיום העסקה הופסקו בשל חילוקי דעות בתוך ממשלת ישראל בנוגע לשמות ולכמות האסירים הפלסטינים שישוחררו"., דובר חמאס בעזה איימן טהא, אישר בראיון אחר כי אמנם הושגה התקדמות מסוימת במשא ומתן, אך ישראל עדיין מסרבת להגמיש את הקריטריונים לשחרור אסירים, ובכך לא מאפשרת התקדמות ממשית.

בתוך כך, ראש המטה המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון עמוס גלעד אמר הבוקר בראיון לקול ישראל, כי אין ספק שגלעד שליט חי וכי יש לעשות הכל כדי להחזירו ארצה בריא ושלם". גלעד אמר כי "הדיונים לגבי שחרור של שליט להיות מנותקים ממהלכים צבאיים ומדיניים". לדבריו יש להטיל על הדיונים חיסיון " כדי שכל דרכי הפעולה האפשריות יישקלו באופן ענייני. בראיון גלעד התייחס גם לסוגית הגרעין האירני. לדבריו, אירן חותרת להשיג נשק גרעיני, וכל דרכי הפעולה מונחות על השולחן, למרות שכרגע העדיפות היא למהלך מדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully