וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תתן לפלסטינים פירורים בלבד"

12.1.2008 / 0:41

בנאום לרגל ראש השנה המוסלמית, תקף נסראללה את בוש: "הוא דורש מהם לוותר על זכות השיבה". לדבריו, ישראל תנוצח בעזרת ההקרבה

"במסגרת המשא ומתן מתכוונת ישראל לתת לפלסטינים פירורים בלבד. נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש דורש מהם לוותר על זכות השיבה ולהכיר בישראל". כך אמר אמש (שישי) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום שנשא בביירות לרגל ראש השנה המוסלמית.
לדבריו, ישנה אפשרות להילחם בתוכניתו זו, דרך הקרבה. "כפי שהבטחתי בעבר", הכריז נסראללה, "אנו הולכים מניצחון אל ניצחון והוא יבוא בסיוע השכל, הדם והנחישות".

"הציונים יבחרו מה לקחת מהאדמות שכבשו ב-67' מה לתת ומתוך זה הם יתנו פירורים בלבד לפלסטינים", אמר מזכ"ל חיזבאללה בזעם. "זו המורשת של הנשיא בוש שבא לכפות אותה על אומתנו – לא ממקום של היגיון וחוק אלא ממקום של דיכוי וכוח".

בנאומו ביום רביעי הגדיר מזכ"ל חיזבאללה את יום ביקורו של בוש באיזור כ"יום שחור". "בוש המזויף ומוליך השולל אינו מגן על הערבים מהרוצח האמיתי הפועל מדי יום", אמר נסראללה. "יום ביקורו הוא יום שחור לאומתנו הערבית והמוסלמית. מדי יום רוצחת ופוצעת ישראל עשרות פלסטינים, שלהם הקרקע שייכת. אלא שלפי תפיסתו של בוש, אין להם שום זכות להגן על עצמם. כשעמנו מגן על עצמו בפלסטין, בלבנון, במצרים, בירדן ובסוריה - מאשים העולם את חיזבאללה בברבריות ובטרור".

"לרגל 60 שנה לקיומה של היישות הגוזלת (ישראל – נ.י), בוש מגיע כדי להדגיש את חשיבות הברית שלו עם ישראל ואת רצונו להגן עליה. הכרתו של נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש ביהדותה של ישראל, מסכנת את ערביי ישראל, המוסלמים והנוצרים", הזהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully