וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו אופ: סוגרים שבוע בתמונות

שי אילן

11.1.2008 / 14:35

נבקר את הילרי קלינטון בניו המפשייר, נעשה סיבוב במכונית הזולה בעולם, ונגלה מה כלי התחבורה החביב על צפרדעים בתאילנד

חיוך מנצח -

הסקרים צפו שהמתמודדת על המועמדות לנשיאות, הילרי קלינטון, תפסיד בניו המפשייר בגדול. נתנו לברק אובמה יתרון של יותר מ-10 אחוזים. אבל אז קלינטון דיברה בקול בוכים וכל האומה שמעה והשתכנעה שיש לה לב והחזירה אותה למרוץ בתנופה. כעת הסקרים מראים שצפוי מרוץ צמוד מאוד במפלגה הדמוקרטית, אבל מי מאמין עכשיו לסקרים? (כתב: שי אילן)

משחקים בגדדיים -

ילדים בבגדד משחקים ליד האמר של צבא ארצות הברית. בשבועות האחרונים חזרה האלימות לרחובות בגדד אחרי תקופה של רגיעה יחסית. יותר ויותר מכוונים המתאבדים את הפיגועים נגד יחידות המתנדבים העירקיות המסייעות לצבא ארצות הברית נגד אל קאעדה.

בחזרה לתאילנד -

פוג'מרן שינוואטרה, אישתו של טקסין, מנהיג תאילנד המודח חזרה למדינתה. היא נעצרה בעת הגעתה, אבל שוחררה בערבות. היא ובעלה מואשמים בעבירות הקשורות בסחר במניות ובנדל"ן. ניצחונה של המפלגה התומכת בבעלה בבחירות לאחרונה עודדה אותה לשוב, אולם המפלגה מתקשה להרכיב קואליציה, ורבים מחבריה נחקרים באשמת זיופי בחירות.

אוטו בזול -

חברת "טאטא מוטורס" ההודית השיקה את מכונית ה"נאנו" שלה, רכב ארבע מושבי קטן שהוא הזול ביותר בעולם. מחירו 2,500 דולר. הוא עתיד לשמש פתרון למאות אלפי נהגי הקטנועים המרכיבים עליהם משפחות שלמות בהודו ובמקומות אחרים באסיה. החברה המייצרת את המכונית טוענת שהיא עומדת בסטנדרטים מערביים של בטיחות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

זיקוקים בקובה -

49 שנים חלפו מאז נכנס פידל קסטרו עטור ניצחון להוואנה אחרי שניצח את כוחותיו של הרודן בטיסטה. זו השנה השנייה שקובה חוגגת את יום המהפכה בלעדיו. קסטרו משגר מסרים ממיטת חוליו, אבל בפועל הוא כבר לא עושה הרבה יותר מלנהל שיחות טלפון עם ידידו הקרוב הוגו צ'אווז.

נשיא בחקירה -

נשיא קוריאה הנבחר, לי מיונג בק לא מספיק לנוח על זרי הדפנה של נצחונו. פחות מחודש אחרי שעלה לשלטון, מחליט בית המשפט לחקור האשמות כלפיו בשחיתות. ההאשמות נגד לי, איש עסקים מצליח, הועלו שבוע לפני הבחירות, אבל למרות זאת הוא הצליח לנצח, בזכות הבטחותיו לשקם את הכלכלה הקוריאנית.

הצליינים המצלמים -

כת נוצרית דרום אפריקאית בשם "שמבה" התחילה השבוע מסע עלייה לרגל להר הקדוש ליד איננדה. המאמינים יבלו על ההר שבועיים בתפילה וריקודים. הכת, שנוצרה על ידי כומר מקומי שהיה גם מרפא לפני כמאה שנים משלבת אמונות נוצריות ושבטיות.

חגיגה איטלקית -

באורבניה שבאיטליה חוגגים את הגעתה של "לה בפאנה", מכשפה כפרית טובה שאמורה להביא מתנות לילדים. הפסטיבל נערך ביום ה-12 שאחרי חג המולד, בו לפי האמונה הנוצרית הגיעו שלושת החכמים להעניק מתנות לישו העולל. ילדי איטליה מקבלים את מתנות חג המולד שלהם ביום הזה.

איי, בבושקה -

בלונדון חוגגים השבוע את פסטיבל החורף הרוסי. בכיכר טרפלגר הוצבו בובות מסורתיות ויערכו שם הופעות של להקות מחול מסורתיות. זו השנה הרביעית שהפסטיבל נערך בלונדון ואולי הוא עוזר קצת לאוליגרכים הגולים, רומן אברמוביץ' ובוריס ברזובסקי להרגיש בבית.

חולה הגה -

אואי הצפרדע היא אטרקציה בכפר בו היא מתגוררת בתאילנד. מלבד רכיבה על אופנוע מיניאטורי, היא עוזרת לאנשים לנחש את המספרים הזוכים בלוטו. אם להאמין לסיפורים, עשרה אנשים זכו בלוטו אחרי שראו את הניחוש הנכון מופיע על בטנה של אואי. תחביב נוסף של הצפרדע: נסיעה על משאית צעצוע ממונעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully