וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושרף: לא נתיר מבצע צבאי אמריקאי בשטחנו

11.1.2008 / 3:52

נשיא פקיסטן, שאמר את הדברים לעיתון סינגפורי, הבהיר כי ארצו תראה בפעולה זרה נגד החמושים האיסלמים בצפון המדינה פגיעה בריבונותה

נשיא פקיסטן [[פרווז מושרף]] אומר היום (שישי), כי פעולה צבאית חד צדדית של קואליציה המובלת בידי ארצות הברית, כנגד החמושים האיסלמים שפועלים באזור הגובל בין אפגניסטן לפקיסטן, תחשב על ידי פקיסטן כפלישה לשטחה.

מושרף, שאמר את הדברים בראיון לעיתון סינגפורי, הבהיר כי איסלמבד תתנגד לכל כניסה של כוחות זרים לאזור ההררי שבצפון המדינה. לדבריו, מבצע שכזה מהווה פגיעה בריבונותה של פקיסטן. "אני אקרא תיגר על כל אחד שיכנס אל ההרים שלנו", הוא אמר, "הם יתחרטו על אותו היום".

בתקופה האחרונה פקיסטן הייתה נתונה בלחץ אמריקאי לפעול כנגד לוחמי ה[[טליבן]] ופעילי [[אל-קאעדה]], שעל פי הערכות מסתתרים באזורים ההררים הנידחים שבין פקיסטן לאפגניסטן, ומשם מכווינים את פעולות הטרור שלהם. בתחילת החודש דיווח הניו יורק טיימס, כי ממשלת ארה"ב שוקל להרחיב את הסמכות של הסי.אי.אי והצבא על מנת להוציא לפועל מבצע צבאי סודי בפקיסטן. גורמים במשטר הפקיסטני דחו את הדיווח, ואמרו כי איסלמבד לא תתיר פעולה שכזו.

בראיון לעיתון הסינגפורי מושרף אמר עוד, כי הוא יתפטר אם הממשלה שתורכב לאחר הבחירות, שכרגע צפויות להתרחש בחודש הבא, תבקש את הדחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully