וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאיורקה המליכו את עצמם

11.1.2008 / 0:46

מאיורקה וריאל מדריד נלחמו 90 דקות, בסופן ירדה מאיורקה עם יתרון 1:2 לקראת הגומלין בגביע המלך הספרדי. אתלטיקו מדריד-ויאדוליד 0:0

מי אמר שרק הגביע האנגלי הוא מפעל מפואר? הערב (חמישי) התחיל במשחק נטול שערים בין ויאדוליד ואתלטיקו מדריד במסגרת גביע המלך הספרדי, אך לאחריו זכינו לראות משחק נהדר בין מאיורקה וריאל מדריד, בסופו ניצחה המארחת 1:2. בכך נסגר מחזור המשחקים הראשון בין שתי הקבוצות, כשלריאל ולשאר הקבוצות תינתן ההזדמנות לתקן בגומלין.

מאיורקה - ריאל מדריד 1:2

ריאל פתחה עם לא מעט מחליפים, בהם גם ייז'י דודק, שמנע כמה שערים מהאדומים אחרי טעויות בהגנה, בה שיחקו היום מיצ'ל סלגדו ומיגל טורס כמגינים וסרחיו ראמוס ופפה כבלמים. בדקה ה-23 גם השוער הפולני לא עזר, כשההגנה המבולבלת של האלופה לא הצליחה להרחיק כדור ואוסקר טרחו הארגנטינאי כבש מקרוב.

מאיורקה חגגה, אבל שכחה להגן בעצמה וכעבור שתי דקות הפציץ גונזלו היגואין וכבש שער נפלא. בדקה ה-50 חזר היתרון למקומיים כשחואן אראנגו, הכוכב הגדול של מאיורקה, אסף כדור, בעט אותו שטוח וחזק פנימה מחוץ לרחבה והקפיץ את הקהל באונו אסטדי לשמיים.

אתלטיקו מדריד - ויאדוליד 0:0

אתלטיקו מדריד החטיאה והחטיאה, כשהאשמים העיקריים הם דייגו פורלאן ולואיס גרסיה. בצד השני הציל השוער המחליף של אתלטיקו, איסמאל פלקון, כדור של סיסי בדקה האחרונה של המשחק והציל את אתלטי מהפסד. כעת תצא הקבוצה היומרנית של חאבייר אגירה לאסטדיו חוסה זורייה במטרה להשיג תוצאה שתעניק לה עלייה לרבע הגמר וסיכוי לגביע ראשון מאז הדאבל ב-1996.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully