וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קרי הודיע על תמיכה באובמה

שי אילן

10.1.2008 / 19:09

המתמודד לשעבר מעניק תנופה לא צפויה לקמפיין של אובמה, שספג מפלה בניו המפשייר. אובמה: "קולי ניחר אך רוחי איתנה"

הסנטור ממסצ'וסטס ג'ון קרי הודיע על תמיכתו בברק אובמה בהתמודדות של המפלגה הדמוקרטית על המועמדות לנשיאות. קרי, שהתמודד מול ג'ורג' בוש על הנשיאות בפעם הקודמת, מתכוון להופיע במסע הבחירות של אובמה בדרום קרוליינה בסוף החודש. אובמה מקווה שהפריימריז בדרום קרוליינה, מדינה בה הוא נהנה מתמיכה רחבה, תסייע לו להתגבר על ההפסד מול הילרי קלינטון בניו המפשייר.

תמיכתו של קרי עשויה לסייע לקמפיין של אובמה גם משום שהממסד הדמוקרטי תמך ברובו עד כה בהילרי קלינטון. "קולי ניחר מעט, עיניי צורבות וגבי כואב, אבל רוחי איתנה", אמר אמש (רביעי) אובמה בעת ביקור בניו ג'רזי. הוא דיבר מול קהל של 3,000 בני אדם באולם ספורט בג'רזי סיטי. כאלפיים בני אדם נותרו מחוץ לאולם המלא עד אפס מקום. הוא אמר לקהל שהמסקנה מההפסד בניו המפשייר היא ששינוי הוא דבר קשה. "שינוי תמיד נתקל בהתנגדות של נציגי הסטטוס קוו", אמר אובמה.

קרי מנמק את תמיכתו באובמה בכך שלדעתו, הוא המועמד האידיאלי לחולל שינוי של ממש במדינה. תמיכתו היא מכה לג'ון אדוארדס, המתמודד גם הוא על ראשות המפלגה, שהיה שותפו בבחירות הקודמות לנשיאות. קרי שקל לרוץ לבחירות הקרובות בעצמו והוא עדיין נחשב לאחת הדמויות המוערכות במפלגה הדמוקרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully