וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם החמישית: הוארך מעצר יעקב אלפרון

נתיב נחמני

10.1.2008 / 14:22

המשטרה הציגה ראיות חדשות המחזקות לכאורה את החשדות נגד אלפרון. השופט החליט להאריך את מעצרו בשמונה ימים נוספים

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרם של יעקב אלפרון ושל אמיר נגרקר, החשודים בניסיון רצח העבריין רפי אוחנינה בפרדס גן חיים. המשטרה הסירה היום את צו איסור הפרסום שהוטל על חשוד שלישי בפרשה, ערן גרינשפן בן 35 מרעננה, שנעצר אתמול בחשד למעורבותו בפרשה. מעצרו הוארך אף הוא בשמונה ימים.

לטענת המשטרה, גרינשפן, שנחקר בשבוע האחרון מספר פעמים, שהה עם יעקב אלפרון במלון דניאל בהרצליה זמן קצר לפני ניסיון החיסול. לשלושה מיוחסות האשמות של ניסיון לרצח וקשירת קשר לפשע.

המשטרה טוענת, כי אלפרון ונגרקר שהו בקרבת האירוע סמוך לזמן בו התרחש, כשאלפרון הסיע את נגרקר, המשרת עם בנו דרור ביחידת הצנחנים, לתחנת הרכבת בכפר סבא. המשטרה אמנם עדיין לא חשפה את כל הראיות שברשותה, אך לטענת התביעה חשדותיהם מתחזקים לאור שינוי קל בגרסת נגרקר באשר ליעד נסיעתו ברכבת.

כמו כן, עשרות הקליעים שנורו לעבר אוחנינה והרגו את כלבו, נורו מרובה סער צבאי שקוטרו מתאים לרובה שברשות נגרקר. למרות האמור, התאמת תרמילי הקליעים בזירה לנשקו של נגרקר טרם נקבעה בדו"ח הזיהוי הפלילי.

דרמה לפני ההפסקה

במהלך הדיון בבית המשפט התפתחה דרמה באולם. נגרקר ניסה לדבר עם עורכי דינו שי נודל וגיא פרידמן, אך השוטרים לא אפשרו לו זאת, ונאלצו להשתמש בכוח על מנת להושיבו במקום. לטענת התובע המשפטי, טרם כניסתו לאולם הדיונים, אף איים נגרקר על אחד השוטרים בחדר המעצר של בית המשפט.

עורכת דינו של גרינשפן, אתי כהנא, אמרה היום לוואלה! חדשות, כי מרשה מכחיש כל קשר לאירוע. "המשטרה לא הציגה בראיות את טענותיה", אמרה, "גרינשפן נעצר רק על בסיס היכרותו עם המשפחה".

בעקבות החלטת השופט להאריך את מעצרם של השלושה, בכוונת עורכי דינם להגיש ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בהקדם.

(פרסום ראשון: 11:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully