וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: בוש מגן על הברבריות הישראלית

ניר יהב

9.1.2008 / 21:18

מזכ"ל חיזבאללה הגיב על נאומו של נשיא ארה”ב בנאום לוחמני מול אלפי תומכים בביירות הוא הצהיר כי ”הביקור של בוש - יום שחור"

"יום ביקורו של בוש באיזור הוא יום שחור" – כך אמר הערב מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום מיוחד, ששודר על גבי מסך ענק בביירות לעיני אלפי תומכי חיזבאללה. נסראללה נשא את הדברים לרגל "עאשוראא", מועד הנחשב ליום אבל על מותו של האימאם חוסיין בן עלי.

"בוש המזויף ומוליך השולל אינו מגן על הערבים מהרוצח האמיתי הפועל מדי יום", אמר מזכ"ל חיזבאללה. "יום ביקורו הוא יום שחור לאומתנו הערבית והמוסלמית. מדי יום רוצחת ופוצעת ישראל עשרות פלסטינים, שלהם הקרקע שייכת. אלא שלפי תפיסתו של בוש, אין להם שום זכות להגן על עצמם. כשעמנו מגן על עצמו בפלסטין, בלבנון, במצרים, בירדן ובסוריה - מאשים העולם את חיזבאללה בברבריות ובטרור".

"הכיבוש הציוני - הסיבה למלחמות"

נסראללה ברך את התומכים לרגל השנה המוסלמית החדשה, ומסר את ניחומיו לרגל יום העאשוראא. מזכ"ל חיזבאללה דיבר ארוכות על נושאים דתיים, אך לא שכח להתייחס גם לנושאים אקטואליים ובראשם ביקורו של נשיא ארצות הברית באזור. "לרגל 60 שנה לקיומה של היישות הגוזלת (ישראל – נ.י), בוש מגיע כדי להדגיש את חשיבות הברית שלו עם ישראל ואת רצונו להגן עליה. הכרתו של נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש ביהדותה של ישראל, מסכנת את ערביי ישראל, המוסלמים והנוצרים", הזהיר.

"הכיבוש הציוני של פלסטין הוא הסיבה למלחמה באיזור", פסק נסראללה, "כמו גם המלחמות שהגיעו בעקבותיו. מדינת ישראל קמה על בסיס הגזל, הטרור, הרצח והפקעת אדמות ומקומות קדושים".

לפני ימים ספורים הודיע נסראללה כי חיזבאללה ערוך ומוכן להתמודד בפני כל "הרפתקה משוגעת של האויב הציוני". הוא הבהיר, כי "ישראל תספוג תבוסה גדולה יותר מזו שספגה בחודש יולי, משום שחיזבאללה כיום הפך לחזק יותר, אמיץ יותר ובעל ניסיון רב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully