וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בנשק ביחידה המובחרת של גולני

9.1.2008 / 13:44

חיילים מסיירת גולני העלו לאתר 'יו-טיוב' סרטון בו אחד מהם מכוון נשק לעבר חבריו ו"יורה" בהם. דו"צ: המעורבים יטופלו משמעתית

דווקא בסיירת מובחרת של צה"ל: חיילים מפלוגת הסיור של חטיבת גולני העלנו לאתר 'יו-טיוב' סרט בו הם מדמים את משחק המחשב 'דום', כשאחד מהם מכוון את נשקו כלפי חבריו ליחידה. בסרטון, שנקרא בשם 'דום הגולנצ'יק', מתחיל אחד החיילים במסע הרג, שבו הוא נע עם נשק מסוג אם-16 מקוצר. החייל מכוון את נשקו לעבר מספר חיילים הנמצאים בסמוך ו"יורה" בהם. על אף המעשה החמור נראה כי האירוע מצחיק את החיילים מסביב. מספר שעות לאחר פרסום הידיעה בוואלה! חדשות הורד הסרטון מהאתר.

הסרטון עלה לאתר לפני מספר שבועות וזכה לחשיפה גבוהה יחסית, אולם נראה כי מי שהעלה אותו רצה לזכות בתהילה, ובסיומו הוא מפרסם את שמות המשתתפים בסרט ואת עורכיו. החיילים המשתתפים בסרטון הם חלק מ'צוות הילמן' של פלוגת הסיור, שאף העלו מספר סרטים נוספים לאתר. באחד מהם הם נראים מתאמנים במהלך קורס צניחה, ובסיום הסרט צילם אחד מהם את עצמו בעזרת הפלאפון במהלך הצניחה עצמה.

גורמים בצה"ל הופתעו כי תופעה שכזו מתקיימת דווקא ביחידה מובחרת כמו פלוגת הסיור של חטיבת גולני, שעסוקה בימים אלה בפעילות מבצעית ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "צה"ל מבהיר כי משחקים בנשק אסורים בתכלית האיסור. הנושא מטופל בכל הרמות ובמעורבות ישירה של המפקדים. בשנים האחרנות, בעקבות מאמצי הסברה ואכיפה, חלה ירידה בהיקף המשחקים האסורים וכפועל יוצא מספר הנפגעים קטן. המקרה המדובר הינו מקרה חמור.הנושא נמצא בבדיקה והמעורבים יטופלו משמעתית"

  • עוד באותו נושא:
  • נשק
  • גולני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully