וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשמור על ביטחון ישראל כמדינה יהודית"

ספי קרופסקי

9.1.2008 / 12:33

נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש נחת בישראל. בנאומו שיבח את הברית החזקה בין ישראל לארה"ב. "נעשה הכל כדי להגן על עצמנו, אך אנו מבקשים שלום בר-קיימא"

"הברית בין ישראל וארצות הברית מסייעת לשמור על ביטחונה של ישראל כמדינה יהודית". כך אמר נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש, בנאום שנשא מיד לאחר נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. ראש הממשלה ונשיא המדינה, כמו גם שרי הממשלה ומשמר כבוד, קיבלו את פני נשיא ארה"ב בשדה התעופה.

בפתח נאומו ביקש בוש להודות על קבלת הפנים שנערכה לו. הוא אמר כי "עבר כמעט עשור מאז ביקורי האחרון בישראל ותמיד רציתי לחזור. כשהייתי פה בפעם הקודמת לא חשבתי שאשוב כנשיא, אך ידעתי שאשוב". "ישראל היא מקום מיוחד וזה כבוד גדול עבורי לערוך כאן ביקור רשמי כנשיא", אמר בוש. "ארה"ב וישראל הן בנות ברית חזקות, מקור החוזק הזה הוא אמונה משותפת. העמים שלנו בנו דמוקרטיות גדולות בנסיבות קשות".

הנשיא בוש הוסיף כי "הברית בינינו עוזרת לשמור על ביטחונה של ישראל כמדינה יהודית. לכן עלינו להמשיך ולהיאבק בטרור". לדברי בוש, "עלינו להכיר בכך שאידיאולוגיה של חירות נותנת תקווה. נעשה הכל כדי להגן על עצמנו, אך אנו מבקשים שלום בר קיימא". בסיום דבריו, הוסיף בוש כי הוא מצפה לשיחותיו עם ראש הממשלה אהוד אולמרט ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully