וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו המפשייר: מספר שיא של מצביעים

שי אילן

8.1.2008 / 23:39

לפי הדיווחים, בכמה ערים אזלו פתקי ההצבעה ויצרו צורך בקלפיות נוספות. הילרי קלינטון, בינתיים, כבר מתכוננת לקרב הבא

בניו המפשייר לא העלו על הדעת שהפריימריז הדמוקרטיים יעוררו עניין כה רב. על פי דיווחים באתרי חדשות אמריקאים, פתקי ההצבעה אזלו ומזכיר המדינה ביל גרדנר נוסע מעיר לעיר עם קלפיות נוספות. לפי דיווחים אחרים, בכמה מוקדי הצבעה הוצבו קלפיות עודפות, למקרה שיבואו מצביעים רבים במיוחד. בסך הכל ציפו לחצי מיליון מצביעים, 100 אלף יותר משיא המצביעים של כל הזמנים. כעת נראה שהמספר יהיה אפילו יותר גבוה.

מזג האוויר בניו המפשייר נוח היום יחסית, כחמש מעלות צלזיוס מעל לאפס. הממוצע בתקופה זו נמוך בכמה מעלות, בערך מינוס 7. אולי זו הסיבה להתנפלות על הקלפיות.

קלינטון לא פורשת

אולי בניסיון אחרון להציל את הקמפיין המדרדר שלה, הילרי קלינטון העניקה ראיון קצרצר ובלעדי דווקא לתחנת הטלוויזיה MTV. יתכן שהסקרים, שהראו שהצעירים נוטים יותר לתמוך באובמה, גרמו למישהו מהאסטרטגים שלה לומר לה שתחנת המוזיקה היא הדרך הטובה לערוך לקמפיין שלה מתיחת פנים.

"העניין בבחירות הוא העתיד", אמרה קלינטון. "אנחנו נאחד את המדינה כדי לוודא שהחלום האמריקאי יהיה קיים תמיד, וזאת למען הדור הבא, הצעירים, ילדינו", הוסיפה. קלינטון הייתה מלווה בבתה, צ'לסי. עוזריה של קלינטון אמרו היום שלמרות שמועות שנפוצו, גם אם היא תפסיד בניו המפשייר, היא לא מתכוונת לפרוש מהמרוץ. קלינטון מתכוונת להשתמש ב-18 הימים הקרובים, עד למערכה הבאה בדרום קרוליינה, כדי לחדד בתודעת המצביעים את ההבדלים בינה לבין ברק אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully