וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי מאסר לסבא שהתעלל מינית בנכדותיו

נתיב נחמני

8.1.2008 / 18:54

קשיש בן 82 יישלח לכלא בגין בביצוע מעשים מגונים בשתי נכדותיו בעת שהיו בנות 4 ו-5. "אין להקל במעשיהם של קשישים כלפי קטינים"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום 18 חודשי מאסר בפועל על סב שביצע מעשים מגונים בשתי נכדותיו במשך חמש שנים, מאז היו בנות 4 ו-5. הסבא, כיום בן 82, נענש היום על מעשים שביצע בנכדותיו לפני כעשרים שנה. מגזר דינו עולה כי בין השנים 1991-1986 נהג הסבא להטריד מינית את הילדות בביתו ובמקלט הסמוך לבית, תוך שהוא מנצל את תמימותן ומבטיח להן מתנות.

נכדותיו, שהתלוננו על המעשים שנים מאוחר יותר, ביקשו שסבן לא ישלח למאסר. "אין לתת משקל יתר לרצונן של המתלוננות להימנע ממאסר", אמרה התובעת במשפט טוני גולדנברג, "שכן זה חלק מהדינמיקה ומהדיסוננס שמצויים בו כל הקורבנות לגילוי עריות".

לנאשם יש הרשעה קודמת בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת 10 במשך שנתיים, בגינה נידון בשנת 1992 לשישה חודשי עבודות שירות. עורך דינו של הסבא ביקש להתחשב בגילו ובמצבו הרפואי ולא להטיל עליו מאסר בפועל. "יהא זה מסר לא רצוי מבחינה ציבורית להקל ראש עם מעשים שנעשים על ידי אנשים מבוגרים, לעיתים קשישים וחולים, כלפי קטינות וקטינים, במיוחד כאשר אלו מתבצעים בתוך המשפחה", כתבו שלושת שופטי המחוזי בפסיקתם. "פעמים רבות אין הגנה לאותן קטינות מחמת הבושה העוטפת את המשפחה ומחמת הרחמים כלפי אותם בני משפחה קשישים, הפוגעים בתומתן ותמימותן של אותן ילדות הבאות לקבל אהבה ומקבלות תחת זאת ביזוי והשפלה".

הסב הפדופיל הורשע במעשה מגונה בכפיה, תקיפה מינית ומעשה מגונה בנסיבות אינוס וכאמור דינו נגזר ל-18 חודשי מאסר בפועל ו-18 חודשים על תנאי. בנוסך הוא יפצה כל אחת מנכדותיו בחמשת אלפים שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully