וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת המרצים: הנשיא אדלר הרים ידיים

ספי קרופסקי

8.1.2008 / 18:15

דיון נוסף בין נציגי האוצר למרצים השובתים הסתיים ללא תוצאות. המרצים: מצרים על כך שנשיא ביה"ד לעבודה לא הצליח לגבש פתרון

הסתיימה ללא תוצאות פגישה נוספת בין נציגי האוצר לבין סגל המרצים השובתים הערב (שלישי) בביה"ד לעבודה בירושלים. נשיא ביה"ד סטיב אדלר אמר בסיום הפגישה כי הוא אינו רואה כיצד הוא יכול לעזור למו"מ בין הצדדים. הדיון על הוצאת צווי המניעה שהיה אמור להיערך מחר נדחה ליום ראשון, בשל קשיי התנועה הצפויים בירושלים בשל ביקורו של הנשיא בוש.

נציג הסגל הבכיר בפגישות, פרופסור דני הרשקוביץ' אמר עם סיום הפגישה כי "המרצים התגמשו בלמעלה מ-40% מדרישותיהם לגבי שחיקת השכר, למרות הנזק העצום שנגרם להשכלה הגבוהה". לדבריו, "אם זאת לא נוכל לוותר על מנגנון שחיקת שכר בעתיד, שאם לא יכונן כראוי יפעיל את הספירה לאחור לקראת השביתה הבאה".

על דבריו של הנשיא אדלר אמרו נציגי המרצים כי "אנו מצרים על כך שהשופט לא הצליח לגבש פתרון, אך איננו מופתעים בשל התעקשות האוצר וחוסר היצירתיות במשא ומתן". בתוך כך, קראו המרצים שוב לראש הממשלה להתערב במשבר.

בפגישה שנערכה בין הצדדים אתמול קיבלו נציגי האוצר את הצעת הפשרה של הנשיא אדלר, לפיה בורר חיצוני יקבע את מידת שחיקת שכר המרצים. ואולם, נציגי המרצים דחו את הצעת הפשרה, ואמרו כי "עשינו כבר ויתורים גדולים כדי להביא לחזרתם של הסטודנטים לספסל הלימודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully