וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לוומבלי

8.1.2008 / 12:33

עם סגל חסר תנסה צ'לסי לעבור את אברטון (21:45, 5+ לייב) בחצי גמר גביע הליגה. אמירות גזעניות נגד אברהם גרנט באתר הקבוצה

אחרי ניצחון דחוק בגביע על ק.פ. ריינג'רס (שבת), ויכולת לא משכנעת, תצטרך הערב הקבוצה של גרנט לעבור משוכה קשה בדמותה של אברטון, אם היא רוצה לשמור על גביע הליגה בו היא מחזיקה. הקבוצה תחסר את הפצועים, טרי, למפרד, שבצ'נקו, ומאלודה. שלושת האפריקאים כבר נמצאים עם נבחרותיהם בהכנות לאליפות אפריקה. קראבליו חוזר מהשעיה.

"כל קבוצה שמאבדת את דרוגבה, אסיין וקאלו, נמצאת בבעיה מסויימת" אמר ג'ו קול לקראת המשחק, "אבל גם בלעדיהם יש לנו שחקנים מצויינים, כמו קלאודיו פיזארו למשל שהוא ברמה הגבוהה ביותר". על הספסל של הכחולים יישב בן סהר, שחזר מהשאלה קצרה ולא ממש מוצלחת בקווינס פארק ריינג'רס. "אני רוצה לשחק ולהיות מעורב בצ'לסי, זו הקבוצה שלי", אמר סהר.

בינתיים, פורסם היום באנגליה שצ'לסי הורידה תגובות גזעניות נגד גרנט באתר הקבוצה. ב"דיילי מייל" סיפרו שהקבוצה נלחמת בתופעה המכוערת שעולה וצצה מדי פעם. "אנחנו נתייחס בכל החומרה להודעות כאלה", אמר דובר המועדון, בהתייחסו להודעות שנכתבו אחרי המשחק נגד פולהאם ביום הראשון של 2008. כאשר מונה גרנט למאמן צ'לסי, פורסמו באתר הקבוצה תגובות הטוענות שגרנט מונה לתפקיד רק מפני שהוא יהודי, כמו בעל הבית אברמוביץ. הקבוצה הורידה את התגובות הללו מהאתר.

הרכב משוער: הילאריו, באלטי, קארבליו, אלכס, אשלי קול, שון רייט פיליפס, אובי, סידוול, באלק, קול, פיזארו

לשכוח את שבת

באברטון לא ידעו איפה לקבור את עצמם בשבת, אחרי ההפסד הביתי המשפיל לאולדהאם מהליגה השלישית בגביע האנגלי. עכשיו צריך לראות לאן הולכת מכאן הקבוצה של דיוויד מויז. האם הדיכאון ימשיך איתם גם לסטמפורד ברידג', או שאברטון תחזור לעניינים דווקא על חשבונה של צ'לסי. אברטון לא הייתה בגמר מאז 1995. אחרי רצף מצויין של 13 משחקים ללא הפסד, מהם 11 ניצחונות, היא הפסידה אמנם ליונייטד בפתיחת משחקי חג המולד, אחר כך הגיע גם הפסד ביתי לארסנל, אבל זה עדיין לא מקלקל את הרוח הטובה שנושבת בקבוצה, שנמצאת במקום השישי בטבלה שלוש נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי.

נקודה נוספת שעליה יכולה לבנות אברטון הוא כושר ההבקעה הטוב של חלוציה העונה. רק ארסנל ויונייטד הבקיעו יותר שערים מאברטון ובצ'לסי, היריבה הערב, אין אף שחקן שמתקרב אפילו לאיגביני יעקובו, שכבר הבקיע העונה תשעה שערים. יעקובו, שמיד אחרי המשחק יעזוב לאליפות אפריקה, ירצה לעשות זאת בטעם טוב. למרות פציעה בכף הרגל, אין שום סיכוי שהסקורר הגדול של אברטון לא יעלה הערב על הדשא בסטמפורד ברידג'.

הרכב משוער: הווארד, היברט, ג'אקילקה, יובו, לסקוט, קרסליי, נוויל, קאהיל, ג'ונסון, יעקובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully