וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס לדפו: "אתה יכול לעזוב"

8.1.2008 / 12:05

מאמן טוטנהאם אמר לחלוץ הבינלאומי של הקבוצה, שהוא לא רצוי עוד בוייט הארט ליין. אסטון וילה מעוניינת. דפו: "אני רוצה להישאר"

ג'רמיין דפו, חלוצה של טוטנהאם ונבחרת אנגליה, לא רצוי יותר בווייט הארט ליין. דפו חשף את השיחה האישית שעשה לו חואנדה ראמוס, מאמן טוטנהאם. "אני חשבתי שהוא קורא לי כדי לספר לי שאני בהרכב נגד ארסנל בחצי גמר גביע הליגה", סיפר החלוץ בן ה-25, "אבל הוא אמר לי שאם אני רוצה אני יכול לעזוב את הקבוצה. בהתחלה חשבתי שהוא צוחק".

לדפו יש חוזה לעוד שנה וחצי בספרס, ובמועדון הלונדוני חוששים שאם לא ימכרו אותו עכשיו, בסוף החוזה דפו יעברו לקבוצה אחרת ללא תמורה. בטוטנהאם זוכרים, ולא לטובה, את מעברו של סול קמפבל ליריבה הגדולה ארסנל בהעברה חופשית. התקוות של הספרס באות מכיוון אסטון וילה. מרטין אוניל, מאמן הקבוצה, הודיע שהוא מעוניין בדפו. המחיר לא אמור להוות בעיה בעיסקה הזו, באנגליה מעריכים שטוטנהאם תדרוש בסביבות שבעה מליון ליש"ט, המחיר ששילמה לווסטהאם ב-2004 עבור דפו.

למרות ההתעניינות של הוילה, לדפו, לפחות לפי דבריו, אין תוכניות לעזוב את וייט הארט ליין. "אין לי שום כוונה ללכת כי אני אוהב את המועדון הזה. אשמח לחתום כאן על חוזה חדש. אבל אף אחד לא יכול לצפות ממני לחתום על חוזה כאשר אני לא משחק". דפו לא היה שחקן הרכב קבוע בשנתיים האחרונות בטוטנהאם, ולאחרונה לאור הכושר הטוב של ברבאטוב (8 שערים) ורובי קין (10 שערים), קשה לראות אותו מדיח את אחד משניהם מההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully