וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי מאסר לנער שהתעלל מינית באחותו

נתיב נחמני

7.1.2008 / 14:46

מכתב האישום עולה כי כשהיה בן 13.5, נהג האח לאנוס את אחותו בת ה-8 ולהתעלל בה באכזריות. גם אחיהם הגדול הורשע בהתעללות

שנה וחצי מאסר בפועל נגזרו היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב על נער תושב הצפון, שנאשם כי בזמן שהיה בן 13.5 נהג לאנוס את אחותו בת השמונה ולבצע בה מעשי סדום.

מגזר דינו של האח עולה, כי הוא נהג להתעלל באחותו גופנית ונפשית, ובין היתר, נהג למרוח עליה צואה, להשתין עליה ולהחדיר חפצים לאיבר מינה תוך שהיא בוכה מכאב. אחיו של הצעיר, המבוגר ממנו בשש שנים, נאשם גם הוא בהתעללות באחותם הקטנה במקרה נפרד, ונידון לשנה מאסר על תנאי.

מקרי ההתעללות הקשים התרחשו במהלך חופשת הפסח של שנת 2002. שנה לפני כן, נשלחה האחות למשפחתון והייתה מגיעה מידי פעם לחופשות ולסופי שבוע. במהלך חופשותיה ביצע האח את המעשים במספר הזדמנויות. מגזר דינו של אחיו הגדול עולה, כי גם הוא התעלל בה שנה לפני מעשי אחיו, בהזדמנות נפרדת.

"אין לי איש, אני צריכה למות"

האחות הקטנה סובלת מטראומה ומבעיות בתפקוד מאז ההתעללות הקשה. כשחזרה למשפחתון היא הפסיקה לתפקד, התכנסה בעצמה, ואף סירבה לאכול ולשתות. היום, כמעט שש שנים אחר כך, היא סובלת מאנורקסיה, חרדות, התפרצויות זעם ודכאונות, ונמצאת במעקב פסיכיאטרי. "אין לי איש בעולם", אמרה למטפליה, "אני צריכה למות".

למרות המצב הקשה שהיה בבית המשפחה עוד קודם למקרי ההתעללות ולמרות גילו של האח הצעיר אז (13.5) החליט הרכב השופטים לדון אותו למאסר בפועל. "אין ספק שהנאשמים נפגעו מהתמשכות המשפט שריחף מעל ראשם, אך מי שנפגעה בעיקר היא הקטינה שאיבדה את ילדותה ועתידה לוט בערפל בעקבות מעשי הנאשמים ובעיקר מעשי האח הצעיר", קבעו השופטים.

הם גזרו את דינו של האח הצעיר ל-18 חודשי מאסר בפועל ו-18 חודשים על תנאי ופיצוי לאחות על סך חמשת אלפים שקל. כאמור, על אחיו הגדול גזרו השופטים 12 חודשי מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully