וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעודיה: סרקוזי מוזמן, החברה בשום אופן

6.1.2008 / 23:02

בכירים סעודים אמרו כי לא יאפשרו ביקור של נשיא צרפת בלוויית ארוסתו הטרייה. הסיבה: האיסלם לא מקבל יחסים שלא במסגרת הנישואים

בכירים בערב הסעודית אומרים היום (ראשון), כי קרלה ברוני ארוסתו הטרייה של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, לא תוכל להצטרף אליו בביקורו במדינה בשבוע הבא. לטענתם, האיסלם לא מקבל יחסים בין גבר לאשה שלא במסגרת מוסד הנישואים ולכן לא יסכימו כי ברוני תצטרף לסרקוזי בביקורו.

הפרוטוקול הסעודי הוא מהמחמירים ביותר באכיפת חוקי האסלם ומתיר רק למנהיגים נשואים לצרף את רעיותיהם לביקור רשמי בממלכה. "בהרלד טריטביון" דווח, כי לדברי בכיר בממשלה הסעודית, "גברת ברוני לא תוכל להגיע לריאד מסיבות ברורות מאליהן".

לפי דיווחים בתקשורת הצרפתית, סרקוזי וברוני עשויים להתחתן בתחילת חודש פברואר. השמועות אומרות שהתאריך נקבע ליום שישי או שבת, ה-8 או 9 בחודש. השניים ביקרו בסוף השבוע בפטרה שבירדן, אחרי שבילו יותר משבוע במצרים, בחופשה מתוקשרת שעוררה ביקורת רבה בצרפת. בהמשך החודש אמורים השניים לבקר בהודו.

סרקוזי העניק לברוני טבעת אירוסין וקיבל ממנה שעון "פאטק פיליפ" יוקרתי. בסוף השבוע התפרסמו סקרים המעידים על ירידה של כ-7 אחוזים בפופולריות של סרקוזי. הסיבות בחלקן נוגעות למצב הכלכלה, אבל הירידה בפופולריות מבטאת גם את אי הנחת של הצרפתים מחייו האישיים של נשיאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully