וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר לשעבר של שר נהג ברשלנות ונשלח לכלא

נתיב נחמני

6.1.2008 / 19:27

עוזרו של השר לשעבר שלמה בן עמי וגרם לתאונה בה נפצעה אישה באורח קשה. בעקבות ערעור המדינה, עונשו הומר למאסר בפועל

ארבעה חודשי מאסר בפועל נגזרו היום על דיאב אסכנדר, 41, עוזרו לשעבר של מי שהיה השר לביטחון פנים שלמה בן עמי, בגין עבירות של נהיגה רשלנית, שגרמה לתאונה בה נפגעה חזיתית נהגת רכב שנסעה בנתיב הנגדי ונפצעה באורח קשה.

התאונה אירעה לפני כחמש שנים, אז נסע אסכנדר ברכבו בכביש 70 מדרום לצפון. אסכנדר יצא לעקיפה כשהוא חוצה קו הפרדה לבן ופגע ברכב שבא מולו. כתוצאה מהתאונה נפצעה קשה נהגת הרכב. בכתב האישום נטען כי למרות ששדה הראיה של אסכנדר היה פתוח הוא יצא לאותה העקיפה כשהדרך לא פנויה. אחת מטענות התביעה נגדו היא שכשהגיעו השוטרים למקום התאונה, סירב אסכנדר לבדיקת ריכוז אלכוהול בדם.

בתחילה נשפט עוזר השר לשעבר בבית משפט לתעבורה שם נגזרו עליו שבעה חודשי מאסר על תנאי, קנס על סך ארבעת אלפים שקל ופסילת רשיון על תנאי. בערעור שהגישה המדינה על עונשו הקל לבית המשפט המחוזי בחיפה, גזר עליו השופט סעב כמאל ארבעה חודשי מאסר בפועל ושישה חודשים על תנאי ובנוסף ישלם את הקנס שכבר נגזר עליו בביהמ"ש לתעבורה.

"דווקא מאדם נורמטיבי ברמתו ובתפקידו של המשיב, יש לצפות שליטה עצמית והתנהלות ראויה והולמת את אישיותו ומעמדו", אמר השופט כמאל בהקראת גזר דינו, שכן באותה העת היה עוזר השר האחראי על המשטרה, "אך בכך הוא כשל באופן קשה וביצע עבירות כה חמורות". עונשו של הנאשם הוחמר אך רק במקצת, שכן אם יבחר,יוכל להמיר את מאסרו בפועל לעבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully