וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני צווי המניעה: ביה"ד מציע בוררות

דני ליבר ופנחס וולף

6.1.2008 / 23:33

נשיא ביה"ד לעבודה סטיב אדלר הציע הליך בוררות חדש בין המרצים לאוצר. לפי הצעתו, תובטח העלאת שכר למרצים. סטודנטים בי-ם: נחסום כבישים בבירה לקראת ביקור בוש

בניסיון אחרון למצוא פתרון לשביתה באוניברסיטאות, הציע נשיא ביה"ד לעבודה סטיב אדלר הצעה חדשה לבוררות בין הצדדים. ב"הארץ" דווח, כי אדלר הציע הליך בוררות שונה מזה שהציע בעבר שר האוצר רוני בר-און. על פי ההצעה החדשה, תובטח למרצים העלאת שכר באחוזים משתנים.

הצעה זו נמסרה בתום הדיון בין ראשי הסגל האקדמי הבכיר לבין פקידי האוצר .הצדדים הסכימו כי יפגשו שוב מחר בערב ויימסרו את תשובתם להצעה החדשה.

בתוך כך, בעקבות הדיון שהתקיים היום בוועדת החינוך של הכנסת על המשך השביתה במוסדות להשכלה גבוהה, גורמים בכירים באגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים מתכוונים לחסום צמתים בימים הקרובים. "שמנו לב שאין ברצונו של אף אחד מהצדדים להביא לידי פיתרון המשבר", אמרו הגורמים. "אנחנו לא מוכנים להמתין ל-13 בינואר".

גורמים באגודת הסטודנטים סיפרו: דיברנו עם ח"כ זאב אלקין בסיום ישיבת הוועדה. הוא אמר שביומיים הקרובים אמורה להתקבל החלטה של נשיא בית הדין הארצי לעבודה סטיב אדלר בעקבות השביתה. אם בימים הקרובים לא תהיה התקדמות במשא ומתן המגוחך הזה, נשבית את המדינה.

איומיהם של הסטודנטים לחסום כבישים מקבלים משנה תוקף על רקע ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש השבוע. הסטודנטים הביעו צער על חוסר הנוחות שמחאתם עלולה לגרום לנהגים ואמרו כי "זו לא אשמת הנהגים אך עם זאת, אנחנו לא מוכנים שהנושא שלנו יירד מסדר היום בעקבות ביקורו של בוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully