וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאן תירגל שלושה חלוצים, רוני לוי את מליקסון

4.1.2008 / 2:49

בפתח תקוה: קאקו ואובוקה שאיחרו מחופשת מולדת ביציע, גבאי וסרסור בתמונת ההרכב. בחיפה: ליאור רפאלוב מחוץ להרכב, משומר עדיין חולה

מאמן מכבי פתח תקוה, עופר פביאן, תירגל במהלך השבוע מערך התקפי במיוחד לקראת המשחק מול מכבי חיפה הערב (20:50) באורווה. לפי האימון המסכם של הקבוצה, אמורים רוביל סרסור, דובב גבאי ואוהד קדוסי לפתוח בהרכב. ההיעדרות של בלסינג קאקו, שאיחר מחופשת מולדת ויחד עם פליקס אובוקה יישב ביציע, גרמה למאמן לשנות את המערך שיכלול כעת ארבעה שחקנים התקפיים, יחד עם לירן כהן. "כנראה שהעזיבה של עומר הייתה קריטית, ועכשיו, עד שלא ייבחן כאן חלוץ אחר, צריך לבחור את 'היורש'. דובב גבאי הוא בהחלט פוטנציאל", אמרו בקבוצה. גבאי עצמו אמר: "אני מקווה לפתוח בהרכב, אבל קודם כל שננצח".

היו"ר, שינו זוארץ, אמר במהלך אסיפת הקבוצה: "צריך לבוא ולנצח אותם, מספיק עם זה כבר. יש לנו נקודה משש". אסמעיל עמר הפצוע (מתיחה במפשעה) ייעדר הערב ואת מקומו יתפוס המגן השמאלי נאור פסר, וזה אומר שניצן דמארי יפתח כבלם.

במכבי חיפה, המגן אייל משומר דיווח לצוות הרפואי שהוא עדיין סובל מחום ולכן הוא לא צפוי להיכלל בסגל לקראת המשחק. הקפטן הוותיק אלון חרזי צפוי לפתוח בהרכב של רוני לוי שאמר לקראת המשחק: "מכבי פתח תקוה היא קבוצה ביתית טובה מאוד, תמיד קשה לשחק שם. ברור לנו שאחרי שחוזרים מפגרה לוקח זמן להתחבר, לכן אני מקווה שנחזור לליגה ברגל ימין".

החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, שוחרר למחנה האימונים של נבחרתו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הדבר נבע כתוצאה מוטו שהטיל מאמן הנבחרת, קרלוס אלברטו פריירה. במהלך השבוע תירגל המאמן את מאור מליקסון ועמרי אפק בהרכב. ליאור רפאלוב שזכה לאחרונה לקרדיט רחב יפתח כנראה על הספסל. ג'ובאני רוסו לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

הרכב משוער מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, עמרי אפק, מאור מליקסון; יניב קטן, ראנטו.

הרכב משוער מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, חאבייר דירסאו, לירן כהן; רוביל סרסור, דובב גבאי, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully