וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המו"מ עם המרצים נוהל בצורה בלתי אפשרית"

6.1.2008 / 13:27

בישיבת ועדת החינוך של הכנסת הסכימו נשיא האוניברסיטה העברית ונציג האוצר שיש לשאוף לסיום השביתה עד 13 בינואר

"היתה לי בהתחלה ביקורת גדולה על הסגל, אבל הצורה שהמשא ומתן נוהל היא בלתי אפשרית". כך אמר היום (ראשון) נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' מנחם מגידור, בישיבת ועדת החינוך של הכנסת שדנה כעת בנושא השביתה במוסדות להשכלה גבוהה.

מגידור תקף את משרד האוצר על המשא ומתן שמתנהל בינו לבין סגל המרצים. "ההתנהלות גורמת לנזק מעבר לאיבוד הזמן. זה גורם לחוסר אמון שנוצר בין הצדדים. אני מצר על כך שלוחות הזמנים שבית הדין לעבודה קבע לא כובדו".

עוד הוסיף מגידור כי 13 בינואר הנו התאריך האחרון שניתן עדיין לקיים שנת לימודים סבירה. "סטודנטית הגיעה אלי בדמעות" סיפר. "היא טענה שהיתה צריכה לאסוף סכום כסף ותעצומות נפש בגלל מצבה הכלכלי, והיא אמרה לי 'אם השנה תלך לאיבוד לא אוכל לשוב ללימודים'. אני לא יודע כמה אחוזי שכר שווים דמעותיה של הסטודנטית". נציג האוצר יוסי כהן, הסכים כי ה-13 בחודש הנו תאריך יעד לסיום הסכסוך.

למרות חשיבותה של הישיבה, נוכחים בה רק שני חברי כנסת - יו"ר הוועדה מיכאל מלכיאור (עבודה-מימד) וח"כ זאב אלקין (קדימה). חברי הכנסת תקפו את נציג משרד האוצר וטענו כי הגיע ללא תשובות מספקות. "יש פה עניין של מעמד הכנסת" אמר ח"כ מלכיאור לנציג האוצר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully