וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: הירי לאשקלון - הסלמה חמורה

ספי קרופסקי ושרון נובק

6.1.2008 / 11:08

רה"מ ציין בפתח ישיבת הממשלה כי המדינה תמשיך להשקיע במיגון ישובי עוטף עזה. צה"ל פועל בעומק הרצועה משעות הבוקר

"אין ספק שירי הרקטה לעבר אשקלון מהווה הסלמה חמורה בטרור מעזה", כך אמר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה אהוד אולמרט בפתח ישיבת הממשלה. אולמרט ציין כי שר הביטחון אהוד ברק הורה לכוחות צה"ל להחריף את התגובה לירי הרקטות לעבר שדרות ויישובי עוטף עזה. עוד אמר אולמרט, כי "נמשיך להגיב, ליזום ולפגוע בכל מי שמבצע ירי מעזה". כמו כן ציין כי הממשלה תמשיך להשקיע במיגון יישובי עוטף עזה.

בתוך כך, דווח כי כוחות גולני, הנדסה ושריון פועלים משעות הבוקר (ראשון) במרכז רצועת עזה, ממזרח למחנה הפליטים אל בורייג'. הכוחות פועלים בסיוע חיל האוויר ובליווי דחפורים. מדובר צה"ל דווח, כי עד כה לא נרשמו ארועים מיוחדים, אך כלי תקשורת של חמאס מדווחים כי נרשמו חילופי אש בין הצדדים.

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר, כי פלסטיני אחד נהרג (ראשון) בתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה, כי ההרוג הוא תושב צפון הרצועה ופעיל בגדודי עז א-דין אל קסאם. מדובר צה"ל נמסר, כי במהלך פעילות חיל האוויר ברצועה, הותקפו חמושים מדרום לעיר עזה, וזוהתה פגיעה בהם.

הלילה נהרגו שני חמושים פלסטינים נוספים מאש צה"ל. בתקיפת חיל האוויר במזרח הרצועה נהרג פעיל בוועידות ההתנגדות העממית, וקודם לכן, נהרג פעיל חמאס ושלושה פלסטינים נפצעו בתקיפת צה"ל על עמדת חמאס ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully