וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ויל ביינום דרס בן 23 ונמלט מהמקום

נתיב נחמני

5.1.2008 / 12:20

כדורסלן מכבי ת"א חשוד כי דרס תקליטן ליד מועדון בדרום העיר. התקליטן נפצע באורח קשה וביינום נמלט מהמקום ונעצר בביתו

המשטרה חושדת כי שחקן מכבי תל אביב בכדורסל ויל ביינום דרס לפנות בוקר (שבת) צעיר בן 23 סמוך למועדון ג'י-ספוט שבדרום תל אביב. הצעיר, תושב דימונה בשם בן נתן המשמש כתקליטן במועדון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים "איכילוב" בעיר. לפי החשד, ביינום פגע עם מכוניתו בתקליטן שעה שניסה להימלט מהמקום. מיד לאחר האירוע הגיעו למקום כוחות משטרה והחלו במצוד אחר ביינום. לאחר שעה קלה, ביינום אותר בדירתו בתל אביב ונלקח לחקירה.

מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי במקום נערכה מסיבת יום הולדת לביינום, בה נכחו כדורסלנים רבים. לקראת השעה חמש החלה להתפתח קטטה מחוץ למועדון, ובסופה ביינום נמלט מהמקום ודרס את הצעיר.כתבנו ארז מיכאלי מוסיף כי יו"ר מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי, אמר בתגובה לאירוע: "וויל חגג את יום הולדתו במועדון, יחד עם אחיו ושחקננו וונטיגו קאמינגס. בשלב מסוים מישהו נטפל אליו בתוך המועדון ו-וויל יצא החוצה, כדי לא להיקלע לעימות. בחוץ הוא הוקף באנשים שניפצו את חלונות ריכבו, והוא נסע מהמקום". גם וונטיגו קאמינס נחקר על ידי המשטרה.

מעמדו של ביינום במכבי תל אביב לא היה יציב במהלך השנה האחרונה והוא מוזכר כמועמד להחלפה. אולם, לפני יומיים הוא הרשים במשחק מול אפס פילזן בטורקיה וקלע 14 נקודות. בתוך כך, מחר צפויה מכבי ת"א להתמודד במשחק מכריע מול הפועל גליל עליון, במסגרת גביע המדינה, שבו היא חייבת לשמור על יתרון תשע הנקודות שלה מהמשחק הראשון. ככל הנראה, ביינום לא ייקח חלק במשחק בגלל התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully