וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: מבצע בעזה לא יפסיק ירי הקסאם

4.1.2008 / 8:01

המשנה לרה"מ דוחה ביקורת על התנהלות הממשלה בעקבות נפילת הרקטה בצפון אשקלון. "אחיזת חמאס ברצועה מתערערת"

המשנה לראש הממשלה חבר הכנסת חיים רמון דוחה היום (שישי) את הקריאות ליציאה למבצע צבאי נרחב ברצועת עזה. "כל מי שקצת בקיא במה שקורה בעזה, יודע שהחמאס נמצא בלחץ מאוד קשה, הוא עושה מאמצים לשכנע את ארגוני הטרור האחרים בתוך הרצועה להפסיק את הירי בתקווה שאנחנו נפסיק לפגוע בו ובאנשיו. אחיזת החמאס ברצועה הולכת ומתערערת", אמר רמון הבוקר, בראיון לקול ישראל. ואולם, המשנה לראש הממשלה הדגיש כי "התגובה של ממשלת ישראל היא מאוד נחרצת. מאות מחבלים נהרגו במלחמה על הטרור בחצי שנה האחרונה".

רמון הגיב על האשמותיו של ח"כ בנימין נתניהו, שטען כי הממשלה מנהלת מדיניות חובבנית. "נתניהו יודע שכל מדינת ישראל היא בטווח הטילים כבר שנים רבות", אמר רמון. "השאלה היא איזו מדיניות תמנע את מימוש הפוטנציאל הזה". רמון אמר עוד, כי כניסה צבאית עם אוגדה או שתיים לתוך עזה, כפי שלדבריו נתניהו מציע, משמעותה מחיר יקר, שלא יפסיק את ירי הקסאם.

רמון התייחס גם לפינוי מאחזים והתנחלויות. לדבריו, המשך השליטה בשטחים יוביל לסיפוח, וסיפוח "יוביל לקיצה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית". רמון אמר כי בעבר אמנם לא פונו מאחזים בשל קשיים פוליטים, אולם הוא "מקווה ומעריך, שבתקופה הקרובה ותוך כדי ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל, יעשו צעדים לפנות את אותם מאחזים בלתי חוקים, שנמצאים ממזרח לגדר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully