וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר אחרון: אובמה בראש, קלינטון שלישית

3.1.2008 / 21:07

לדברי עורך הסקר "קלינטון דועכת בבירור". בין הרפובליקנים מוביל מייק האקבי עם 31 אחוז, 6 אחוזים יותר ממיט רומני

ברק אובמה מוביל בארבעה אחוזים בסקר רויטרס-זוגבי האחרון, שפורסם לפני תחילת הפריימריז היום באיווה. במקום השני נמצא כעת ג'ון אדוארדס, שאיבד את ההובלה, ואילו הילרי קלינטון איבדה 4 אחוזים מהתמיכה בה וירדה מהמקום השני לשלישי, עם 24 אחוז. בין הרפובליקנים מוביל מייק האקבי עם 31 אחוז, 6 אחוזים יותר ממושל מסצ'וסטס לשעבר, מיט רומני. במקום השלישי נמצא פרד תומפסון עם 11 אחוז ואילו ג'ון מק'קיין עם עשרה אחוזים בלבד.

"קלינטון דועכת בברור", אמר ג'ון זוגבי, שערך את הסקר. "הירידה היא לא דרמטית, אבל היא עקבית", לדבריו. אולם, הוא הדגיש שההפרשים הם קטנים והתמונה יכולה להשתנות. זוגבי גם אמר שג'ון אדוארדס מתחזק ועשוי לחזור להוביל. 6 אחוז מהרפובליקנים ו-5 אחוז מהדמוקרטים לא החליטו יום לפני הפריימריז מי המועמד המועדף עליהם, והם יכולים להוות לשון מאזניים שתטה את הכף.

ג'ון אדוארדס הוא המוביל כבחירה שנייה בקרב המצביעים. אחוז החסימה באיווה עומד על 15, וכל בוחר מציין גם אפשרות שנייה, למקרה שהמועמד שלו אינו עובר את אחוז החסימה.

מייק האקבי עבר את 30 האחוזים והגדיל את ההובלה שלו על מיט רומני. זאת למרות תעלול התעמולה השנוי במחלוקת שלו, כאשר אמר שהוא מתנגד להתקפות אישיות בקמפיין ואז הציג לעיתונאים סרטון תעמולה תוקפני אותו "גנז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully