וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט בספיר: מרצה היכה וקילל אותי

גידי ויניש

3.1.2008 / 21:01

עוד אירוע חריג במכללת ספיר: סטודנט בבית הספר להנדסאים טוען כי אחד המרצים היכה וגידף אותו. המנהלת: אירוע מינורי שקורה מדי יום

סטודנט במכללת "ספיר" בנגב טוען כי אחד המרצים היכה וגידף אותו. הסטודנט, הלומד בבית הספר להנדסאים במכללה, אמר לוואלה! חדשות כי הגיע הבוקר למכללה ודפק על דלת הכיתה, אליה ביקש להיכנס. לדבריו, מרצה לסאונד מכיתה אחרת יצא לעברו, צעק עליו להפסיק לדפוק על דלת הכיתה, גידף אותו ואיים עליו כי "יזיין אותו". לאחר שהסטודנט לא הגיב, המרצה דחף את הסטודנט, לעיניהם המשתאות של שאר התלמידים בכיתה.

מיד לאחר האירוע, הסטודנט פנה לרשויות המכללה כדי להגיש תלונה נגד המרצה. לדבריו, "הייתי בהלם, לא העלתי על דעתי שמרצה ינהג כך כלפי סטודנט". הסטודנט הוסיף כי מנהלת ביה"ס, תמי עטיה, ביקשה ממנו שלא לפנות למשטרה ואמרה כי הדבר ייפתר בתוך כתלי המכללה.

מנהלת בית הספר להנדסאים אמרה לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע מינורי הקורה באופן יומיומי בבית הספר". לדבריה, "הדברים הוצאו מהקשרם והנושא נמצא בבדיקה". היא סירבה להתייחס לתקרית מעבר לכך, או להעביר לוואלה! חדשות את פרטי המרצה התוקף. דובר מכללת ספיר דחה את טענות הסטודנט והוסיף כי הוא יועלה לוועדת משמעת של המכללה בשל התנהגות לא נאותה.

רק לפני כחודש עלתה מכללת ספיר לכותרות, כאשר אחד הסטודנטים התלונן כי מרצה במכללה העיר על כך שהגיע לכיתה במדים. במקרה אחר סטודנטית התלוננה כי מרצה העירה לה על כך שלבשה רעלה בשיעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully