וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין ניסו לתקוף את אלעזר שטרן

יהושע בריינר

3.1.2008 / 12:36

הפעילים קראו לעברו קריאות גנאי בעת ביקורו אצל משפחות הצעירים שנרצחו בשבוע שעבר ליד חברון. "הוא מסומן בגלל ההתנתקות"

האלוף אלעזר שטרן שוב על הכוונת של הימין הקיצוני. פעילי ימין ניסו לתקוף את ראש האגף למשאבי אנוש בצאתו מניחום אבלים בביתם של אחיקם עמיחי ודוד רובין בקריית ארבע, שנרצחו בשבוע שעבר בעת טיול ליד חברון.

בעת שיצא שטרן לכיוון מכוניתו, המתינו לו מספר פעילי ימין, בהם איתמר בן גביר וברוך מרזל מתנועת "חזית יהודית לאומית", שקראו לעברו קריאות גנאי וכינו אותו "פושע". על פי הדיווחים, חלק מהפעילים ניסה להגיע אל שטרן אך נהדף בידי כוחות המשטרה שאבטחו את המקום.

כשנכנס שטרן למכוניתו חסמו הפעילים את דרכו ודפקו בחוזקה על חלונותיה. בין היתר קראו לעברו הפעילים "אתה פושע, איך אתה לא מתבייש לבוא לכאן". גורמים בצה"ל אומרים כי הפעילים גידפו את שטרן בדרכו החוצה, אולם המשטרה מנעה מהם מלהתקרב אליו.

"אנחנו נרדוף את שטרן לכל מקום ולא נעזוב אותו", אומר ברוך מרזל, "הזיכרון שלנו לא קצר, ומי שהיה שותף לגירוש ורוצה להיות סוס טרויאני בתוך המחנה - נסגור אתו חשבון. כל מי שהיה שותף לגירוש הוא מבחינתנו מסומן".

בעבר נרשמו מספר ניסיונות לתקוף את שטרן, בעיקר לאחר ההוצאה לפועל של ההתנתקות והתבטאויותיו בנושא גיוס בני ישיבות ההסדר. בין היתר הותקף שטרן בעת שהתפלל בכותל, ובמקרה אחר סירבו מתפללים ביישוב בגוש עציון להתפלל עמו בבית הכנסת.

בצה"ל סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully