וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדת סמים נוספת נתפסה ברמת גן

נתיב נחמני

3.1.2008 / 12:11

בנו של האמרגן שוקי וייס נעצר בחשד כי גידל סמים בביתו. זהו המעצר המשמעותי השלישי השבוע ברמת גן בתחום הסמים

חטיבת דובר המשטרה

שחר וייס (30), תושב רמת גן ובנו של האמרגן המפורסם שוקי וייס נעצר אתמול (רביעי) על ידי אנשי היחידה המרכזית תל אביב, כשבביתו נתפסה מעבדת סמים ומעל 17 קילוגרם של צמחי מריחואנה.

במעבדה, שנתפסה ברחוב הרצל שבעיר, נמצא כל הציוד הדרוש לגידול מריחואנה בשיטה שהופכת את השפעת הצמח לחזקה במיוחד – היידרו. אנשי הימ"ר החרימו את הציוד שכלל גופי תאורה עוצמתיים שנועדו לדמות אור שמש, טפטפות, מאווררים וסוגי דשנים. וייס הצעיר הובא הבוקר בפני שופט שלום בתל אביב, שהחליט להורות על הארכת מעצרו בארבעה ימים לצורך המשך חקירת המשטרה.

ההיידרו נכנס לרמת גן

צרכני הסם מספרים כי לאחרונה הם עדים לתופעה ששוק הסמים ריק ממריחואנה, ולכן הם נאלצים לגדל את הסם האסור בביתם. המשטרה לוקחת את הקרדיט על הידלדלות הסם בשוק, אך הפרשנים טוענים כי המצב נגרם בעיקר בשל היערכות צה"ל בגזרות הגבול ומניעת הברחות לישראל.

לפני מספר ימים נעצרה אם (50) תושבת העיר ובנה (30) בחשד שגם הם פתחו מעבדת היידרו בביתם. בבית המשפט סיפרה האם כי המעבדה שייכת לה, ואילו בנה הכחיש את מעורבותו בעסקי אימו והשניים שוחררו למעצר בית למשך שבעה ימים.

ביום ראשון, במהלך במבצע רחב היקף שערכו בלשי מחוז תל אביב נעצרו 13 חשודים בחשד לסחר והפצת סמים. שישה מהם, הוגדרו על ידי מודיעין המשטרה כיעד עיקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully