וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 50% בעד פרישת העבודה מהקואליציה

2.1.2008 / 20:48

סקר שהוזמן על ידי מטה המילואמיניקים העלה שחצי מהציבור סבור שברק יברח מאחריות אם לא יפרוש מהממשלה עקב דו"ח וינוגרד

50% מהציבור סבור כי יו"ר העבודה אהוד ברק יברח מאחריות במידה ויחליט לא לפרוש מהממשלה לאחר פרסום דו"ח וינוגרד. כך, לפי סקר של חברת גיאוקרטוגרפיה שנערך היום (רביעי) עבור מטה המאבק של המילואימניקים. הסקר נערך בקרב 500 גברים ונשים בוגרים ובעל טווח סטייה של 4.4%.

מנגד, רק 18% מהציבור יראו בהישארותה של מפלגת העבודה כ"אקט של מנהיגות". גם בוחרי השמאל לפי הסקר מעוניינים לראות את ברק מחוץ לממשלה. 43% סבורים שעליו לפרק את השותפות הקואליציונית עם ראש הממשלה אהוד אולמרט, ואילו 31% רואים בהישארות העבודה "אקט של מנהיגות".

בנוסף נשאלו המשתתפים האם במידה שברק יישאר בממשלה לאחר פרסום המסקנות, הדבר יחליש או יחזק את הסיכוי שתתמוך בו בעתיד לראשות הממשלה? 44% אחוז ענו כי הדבר יחליש את הסיכויים לתמוך בשר הביטחון, 8% סברו שזה יחזק ואילו 31% ענו כי הדבר לא יחליש ואף לא יחזק את הסיכוי שהם יתמכו ביו"ר העבודה.

השאלה האחרונה שעליה ענו המשתתפים, התייחסה לסיכוייה של מפלגת העבודה לחזור לשלטון, בצל ההחלטה לצאת או להישאר בממשלה עם פרסום הדו"ח. 36% ענו כי הישארות המפלגה בממשלה יקטין את סיכוייה לחזור לשלטון, ואילו 13% חושבים שהדבר דווקא יסייע למפלגה לחזור להנהגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully