וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הקניות של בארסה

2.1.2008 / 11:23

במועדון הקטלוני מאוכזבים וכבר חושבים על הקיץ. רונאלדיניו אמור לעזוב, רונאלדו על הכוונת. מילאן רוצה את ראמוס כיורש של מאלדיני

ברצלונה המאוכזבת (מקום שני אחרי 17 מחזורים, שבע נקודות הפרש מריאל מדריד) כבר עושה תוכניות לקיץ. בראש המבוקשים עומד כריסטיאנו רונאלדו, שגם ריאל מעוניינת בו. בברצלונה יודעים שהמשימה לשחרר את הפורטוגלי של מנצ'סטר תעלה המון, אבל המון כסף. שחקנה של היונייטד כבר אמר לא פעם, שהוא ישמח מאוד לשחק בספרד. בכל מקרה אם וכאשר רונאלדו, יגיע, זה יקרה רק אחרי שרונאלדיניו יימכר.

הסקאוטים של ברצלונה עושים כנראה שעות נוספות באנגליה. ססק פברגאס ואלכסנדר חלב מארסנל מבוקשים על ידי המועדון הקטלוני, גם צ'אבי אלונסו מליברפול בתוכניות. המנהל הטכני של ברצלונה, צ'יקי בגיריסטיין, היה מאוד רוצה לראות את פברגאס חזרה בקמפ נואו, אבל בבארסה יודעים שהדבר כמעט בלתי אפשרי, בעיקר לנוכח העונה הנהדרת שנותן הספרדי בארסנל. מי שאמור לעזוב בקיץ מלבד רונאלדיניו הוא דקו. "אין לו את המרץ וההתלהבות שהיו לו כשהגיע לכאן", אומרים בבארסה.

מילאן רוצה את סרחיו ראמוס. אלופת אירופה מעוניינת לערוך בקיץ רענון בשורותיה, כשוותיקים, אפילו נצחיים, כמו מאלדיני, קאפו וסיידורף אמורים לעזוב. השם הראשון ברשימה של הרוסונרי, שיעמידו ככל הנראה תקציב נדיב לחיזוק בקיץ, הוא של סרחיו ראמוס, אותו מעריך מאוד המנג'ר, אריגו סאקי. במילאן יודעים שהם יצטרכו להציע הצעה נדיבה מאוד למדריד, שרכשה את ראמוס מסביליה ב-28 מליון יורו לפני שנתיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully