וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: הממשלה מעניקה סיוע ישיר לטרור

ספי קרופסקי ופנחס וולף

2.1.2008 / 0:21

ביקורת חריפה בימין על הממשלה בעקבות הגילוי כי הפיגוע בחברון בוצע בידי אנשי פתח. ח"כ אלדד: להוסיף את אולמרט לרשימת "דם על הידיים"

תגובות זועמות בימין בעקבות הגילוי כי הפיגוע בחברון ביום שישי בוצע בידי אנשי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער אמר אמש (שלישי), כי הגילוי שגם רצח דוד רובין ואחיקם עמיחי ז"ל, ממש כמו רצח עידו זולדן ז"ל, בוצע על ידי אנשי הרשות "מלמדת על אווילות מדיניות ממשלת אולמרט-ברק בחיזוקו של אבו מאזן". לדברי סער, "המשך הוויתורים החד צדדיים, הכוללים שיחרור מחבלים והעברת כלי נשק מסוגים שונים לרשות, היא סיוע ישיר שמעניקה הממשלה לטרור והפקרת ביטחון אזרחי ישראל".

חברו לסיעה ח"כ יובל שטייניץ אמר כי "השוטרים הפלסטינים שרצחו את המטיילים בחברון הסירו את מעטה הצביעות מעל 'ממשלת השלום' של אבו מאזן וסלאם פיאד. כשאולמרט מדבר על חלוקת ירושלים, שוטרים אלה וחבריהם מפתח הם שיוצבו ברחבי ירושלים ועל חומותיה כדי לשמור על חיי ההתושבים היהודים והמתפללים בכותל".

חבר הכנסת אריה אלדד (האיחוד הלאומי-פד"ל) אמר כי "אם כבר משנים את ההגדרה 'דם על הידיים', צריך להוסיף לרשימה הזו את אהוד אולמרט ואת כל חברי ממשלתו ששחררו מחבלים כמחווה לאב מאזן, ציידו אותם בנשק, ועכשיו גם מתכוונים לחנוק את ההתיישבות ביהודה ושומרון. ייתכן ששחרור הרוצחים נעשה בכוונה להגביר את הרג המתיישבים ביו"ש כדי לשרת את התכנית המדינית של אולמרט".

חברת הכנסת אסתרינה טרטמן (ישראל בתינו) אמרה, כי הרצח שבוצע ע"י פתח הוכיח שפתח וחמאס זה הינו הך וחובתניו להתפכח מהאשלייה מהר. לחפצים בשיחות לדרוש מהפתח את שחרורו של גלעד שליט ולהפסיק לאלתר דיונים על שחרור רוצחים.

מועצת יש"ע מסרה בתגובה: "אנו מזהירים מפני המשך המחוות לאבו מאזן שיביאו ליצירת "פתחסטן" רצחני ויהודה ושומרון בדיוק כמו "חמסטן" ברצועת עזה ולגל טרור שילך ויגבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully