וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאורית הקונספירציה מאחורי רצח בוטו

1.1.2008 / 19:36

לדברי בכיר במפלגתה, בוטו עמדה לפרסם מסמך הכולל עדויות על ניסיונות זיוף בחירות ואיומים, ולהעביר אותו לאנשי קונגרס אמריקאים

בנזיר בוטו הייתה אמורה לחשוף מסמך הכולל תעוד של שחיתויות בחירות ביום בו נרצחה. כך טען היום עוזר בכיר של בוטו, הסנטור לטיף קוסה. לדברי קוסה, המסמך בן 160 העמודים כולל פרטים על טקטיקות של זיוף ואיומים, שבחלק מהמקרים מומנו על ידי ארצות הברית, בלי ידיעתה. בוטו הייתה אמורה למסור את המסמך לשני אנשי קונגרס אמריקאים המבקרים בפקיסטן, בארוחת ערב. היא גם התכוונה לכנס מסיבת עיתונאים ולהביא את המידע לידיעת העולם כולו.

"הסוכנויות הממשלתיות מפעילות מניפולציות על התהליך", אמר קוסה והוסיף: "בזיופים משתתפים שירותי המודיעין, ועדת הבחירות והממשלה הקודמת". הפרטים בדו"ח כוללים את כוונת שירותי המודיעין לפזר 25 אלף קלפיות מוכנות מראש בהן יש יתרון גדול למפלגתו של מושרף. ועדת הבחירות ניסתה להשפיע על התוצאה על ידי אי הכללה של מיליוני בעלי זכות בחירה ברשימת הבוחרים. ברשימה שפורסמה מופיעים 52 מיליון בני אדם, בעוד שיש כ-80 מיליון בעלי זכות בחירה בפקיסטן.

דוברו של נשיא פקיסטן פרווז מושרף, רשיד קוריישי, ביטל את הטענות ואמר שהן מגוחכות. לדבריו, הנשיא אמר שבחירות הוגנות, חופשיות ובעלות שקיפות הן חיוניות, ומהוות חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלו להפוך את פקיסטן לאומה דמוקרטית לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully