וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגמרי בטופ!

דנה שמש

2.1.2008 / 17:55

דנה שמש דווקא מפרגנת לבנות יפות – בעיקר כשהן שולפות ציפורניים ונלחמות אחת בשניה כמו מטורפות. גם אתם נשפכים מול "הטופ מודל הבאה"?

זה נראה כאילו הן היו כאן תמיד, וכשנזכרים שמדובר בעונה השביעית – מבינים שזה אפילו לא לגמרי רחוק מהמציאות (מי היה מאמין? ריאליטי יותר שחוק מ"כוכב נולד"). המדהים הוא, שגם אחרי כל כך הרבה זמן – ריאליטי הדוגמניות מצליח להישאר כל כך מעניין וחם.

"הטופ מודל הבאה" היא תכנית הריאליטי הכי כיפית על המסך: טיירה בנקס היא לא פחות ממלכה, בתחומה ובאופן כללי, ומצליחה לנווט את התכנית בחינניות אבל עם לא מעט ציניות ואפילו רשעות מתבקשת כשמדובר בסך הכל בחבורת דוגמניות בלי פרופורציה לחיים. הבנות האלה, מצליחות תמיד לעורר משום דבר דרמות חדשות שמדביקות אותנו למסך וגורמות לנו לחכות בשקיקה לפרק הבא – וזה ממש לא פשוט כשמדובר בקונספט לא מי יודע מה מתוחכם: כמה בנות עם מידות נכונות מתחרות על תואר "דוגמנית העל הבאה" שלא ממש ברור מה הוא שווה (וד"ש לסעדו, זוכרים?)

המשימות הנועזות וההזויות יותר ויותר, כמו גם צוות השופטים המטורף (ובעיקר ג'יי) גורמים ל"טופ" להיות גם היום, ממש כמו בפעם הראשונה, חמה אקטואלית ומעניינת במיוחד – רוצה עוד!

ומה אתכם? מצטרפים לשבחים או מדגמנים התעלמות מהתכנית הותיקה?

הגיע הזמן להצביע ולהכריע!

  • עוד באותו נושא:
  • טלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully