וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיר לא סיפר שהוא בסיירת מטכ"ל"

קובי מנדל ויהושע בריינר

1.1.2008 / 17:01

לא כל חבריו של תמיר נבואני שנהרג היום בתאונת אימונים ידעו שהיה הדרוזי הראשון בסיירת מטכ"ל. "הוא היה שקט ומאופק. כולנו תמכנו בו מכל הלב"

מאות מתושבי הכפר ג'וליס הגיעו היום לבית העם בכפר כדי לנחם את משפחתו של תמיר נבואני, שנהרג היום בתאונת אימונים. נבואני הוא בן למשפחה לוחמת ששרת בצה"ל לצד שני אחיו, סרי וניזאר, קצינים בדרגת סגן.

עם גיוסו נשלח נבואני בן ה-19 וחצי לגיבושי סיירות ובסוף הגיבוש הוחלט לשבצו בסיירת מטכ"ל. בכך הפך לדרוזי הראשון ששרת ביחידה המובחרת.

אחיו של נבואני, סגן ניזאר, סיפר לוואלה! חדשות כי "כל פעם הוא היה מתקשר אלי ומעדכן אותי ואומר לי – 'תתפלל למעני'. ביום שבת הוא דיבר איתי ואמר לי שיש לו אימון קשה. אמרתי לו – 'אתה תותח, תלך, אתה מכיר את עצמך, יהיה טוב'". נבואני נהרג היום במהלך האימון, ניווט יחיד, כשמעד ונפל מצוק בגובה 15 מטרים.

למרות היותו הדרוזי ראשון בסיירת, רק מעטים בכפרו ידעו על כך. ניזאר טריף, אחד מחבריו, סיפר כי "תמיר היה גאווה בשבילנו, בשביל החברים, בשביל הכפר והעדה. הוא היווה דוגמה לכל לוחם וכל חייל דרוזי בצבא".

לדבריו, "הוא היה שקט ומאופק ולא דיבר יותר מדי. כולנו הסתכלנו עליו בהערצה והערכה ותמכנו בו מכל הלב, שימשיך בדרך שהוא נמצא בה. חלק מהאנשים ידעו שהוא בסיירת מטכ"ל, הוא לא אמר שהוא בסיירת מטכ"ל. הוא היה אומר שהוא נמצא בסיירת אחרת".

נבואני הותיר אחריו הורים, ארבעה אחים ואחות. הוא יובא למנוחות מחר בג'וליס, כפר הולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully