וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור פיצוץ

רוני גוברין

2.1.2008 / 6:08

גם כשהוא לא בפסגה, רוני גוברין עדיין מאוהבת ברונאלדיניו הברזילאי שהביא את ריו למגרשי הכדורגל באירופה. ומה אתכם? מפרגנים לצ'יקיטיטו?

זה נראה כאילו מאז מראדונה לא נראה שחקן כזה, אחד ששולט בכדור כמו רונאלדיניו. שחקן הכדורגל הברזיאלי הזה, מצליח מאייש ביכולות פלא לא אנושיות כמעט את תקן הקשר/חלוץ במועדון הכדורגל של ברצלונה ובנבחרת ברזיל – כשהוא גורם לכדור לחייך ולמגנים היריבים להתייפח מבכי. אבל לא הכל ורוד בחייו המקצועיים של הצ'יקיטיטו: ביום בהיר אחד לא מזמן עצרו הגולים עוצרי הנשימה ונפסק הריקוד המטריף עם הכדור. לא עוד חציית המגרש בקלילות מופלאה, לא עוד חיוכים מאוזן לאוזן... משהו קרה לכוכב.

התירוצים, כמו תמיד, מגוונים - אולי ההצלחה עלתה לו לראש, אולי ההגנה עליו כ"כ חזקה עד שהיא מנטרלת אותו, אולי הפציעות של אטו ומסי והעובדה שהוא סחב את בארסה על גבו התישו אותו - ואולי פשוט זו דרכו של עולם (הכדורגל) והוא מפנה את משבצת הכוכבות לדור הבא של כדורגלני הצמרת. אבל אם תשאלו אותי, עוד מוקדם להספיד כדורגלן ענק כזה, ועם קצת מנוחה יוכל גם רונאלדיניו לחזור להיות השחקן הדומיננטי, הסוחף והמשכר שעשה בלגאן במגרש. גם אם עכשיו נראה שמצבו פושר מינוס, אין שום ספק שעם הקצב המיוחד שלו, רונאלדיניו הוא אחד הדברים החמים שהכיר עולם הכדורגל בשנים האחרונות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully