וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: המחסומים יעילים ויישארו במקומם

יהושע בריינר

1.1.2008 / 14:33

"על הפלסטינים לסייע בחיסול הטרור ביו"ש", אמר שר הביטחון בשיחה עם חיילים. לדבריו, נפתחו עשרות מחסומים כדי להקל על האוכלוסיה

"שיטת המחסומים, וגם הכתר, מוכיחה את עצמה" - כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון אהוד ברק בסיור בשכם, במהלכו שוחח עם לוחמי חטיבת גולני במוצב תל א-רס. "אין סיכוי ללחימה אפקטיבית בטרור ללא שליטה ממשית יומיומית בשטח, ועל כך המחסומים והחסמים יישארו", אמר. לדבריו, עד כה נפתחו עשרות חסימות עבר ואף הוסרו שני מחסומים גדולים על מנת להקל על האוכלוסיה. יחד עם זאת, הדגיש כי "אנחנו לא הולכים להפסיק את הבקרה של התנועה ושל הפעילות בתוך השטח של יהודה ושומרון".


"על האוכלוסיה הפלסטינית לסייע בחיסול הטרור ביהודה ושומרון" , אמר ברק. "המטרה העיקרית לפגוע בארגוני הטרור באזור, בעיקר חמאס והחזית העממית. יש יותר מדי מחבלים ויותר מדי רצון לבצע פיגועים בתוך יהודה ושומרון. בלי שליטה מודיעינית ואחיזה בשטח, וללא יעילות מבצעית של הכוחות, נראה עוד פיגועים כמו אלו בהם נהרגו עידו זולדן ז"ל והרוגי הפיגוע ביום שישי באזור חברון".

ברק ערך את הסיור עם הרמטכ"ל גבי אשכנזי, אלוף פיקוד המרכז גדי שמני ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל נועם תיבון. בנוסף, שמע סקירה ממפקדי החטיבות המרחביות באוגדה, ואף הגיע לאתר ארכיאולוגי הצופה למחנה הפליטים בלאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully