וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: נמשיך להוריד את מספר נפגעי התאונות

שולמית אביצור

1.1.2008 / 15:18

בטקס חנוכת כביש קפלן המחודש בת"א אמר שר התחבורה, כי הוא מקווה שבחודש הקרוב נראה קו ראשון של הרכבת הקלה בעיר

מערכת וואלה!

היום (שלישי) נערך טקס סיום פרויקט הרחבת רחוב קפלן בתל אביב, שנפתח מחדש לתנועה. פרויקט ההרחבה הכפיל את רוחבו של הכביש, במטרה ליצור זרימת תנועה רציפה יותר אל תוך העיר וביציאה ממנה.

שר התחבורה שאול מופז אמר בטקס כי הרחבת הכביש, בשילוב עם פתיחת הרכבת הקלה ושיפורים בתחבורה הציבורית בעיר, תיתן מענה לבעיות התחבורה באחד האזורים האורבניים הצפופים ביותר בארץ. "אני מקווה שבחודש הקרוב נוכל לראות את הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב פועל באינטגרציה מלאה יחד עם מערכות תחבורתיות מתקדמות נוספות. אני מקווה שב-2008 נוכל להניח את הבסיס לתכנית החמש שנתית, ושתל אביב תוכל ליהנות מתשתית תחבורתית מתקדמת".

מופז התייחס לפעילות משרדו ב-2007, ואמר כי "בשנה החולפת עשינו מאמץ עליון להציל חיים. פעלנו בשותפות עם כל המערכות המוניציפליות והמשטרתיות, ועמדנו ביעדים שהצבנו בכל האמור בקטל בדרכים, על אף שהתוצאות עדיין קשות, ומלאכה רבה לפנינו".

מופז הוסיף כי ישנה התקדמות בנושא, ואמר כי "אנחנו מצליחים מדי שנה להוריד את עקומת הנפגעים, ואני מקווה שגם ב-2008 נמשיך במגמה הזו, על מנת לעמוד ביעדים שקבענו לעצמנו - ירידה של 30 אחוזים בהיקף הקטל בדרכים עד 2010. כך נתקדם להיות אחת המדינות בה הבטוחות בדרכים הנמצאת בשורה עם מדינות המערב".

צילום: איריס דומאני עריכת וידיאו: יאיר דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully