וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תכננה לחטוף את בשארה

ניר יהב

1.1.2008 / 10:04

על פי סוכנות הידיעות הגרמנית, אולמרט דחה תוכנית לחטוף את הח"כ לשעבר, ולהעמידו לדין בארץ. תוכנית נוספת: להתנקש בחיי בשארה

האם ישראל מתכוונת להשיב בכוח לשטחה את הח"כ לשעבר עזמי בשארה? לפחות לטענת סוכנות הידיעות הגרמנית, המצוטטת בעיתון הסעודי "אל-ווטן", התשובה חיובית. על פי הדיווח, מנגנוני המודיעין הישראלים הגישו אתמול לראש הממשלה אהוד אולמרט תוכנית מפורטת שתכלול את חטיפתו של בשארה, הנמצא מחוץ לישראל, והבאתו למשפט בישראל באשמת ריגול עבור חיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה.

מקורות ישראליים מסרו לעיתון כי חטיפתו של בשארה, המסתובב בין מדינות ערב, והשבתו לישראל, לא תוביל למשבר בינלאומי משום שבשארה הינו אזרח ישראלי המבוקש לבית המשפט בארץ. לדברי מקורות מודיעיניים, אולמרט דחה את התוכנית שהוצגה בפניו. המקורות ציינו עוד, כי כעת נבחנות תוכניות נוספות בנושא, כשהבולטת בהן היא התנקשות בחייו של הח"כ לשעבר מחוץ לשטחי ישראל.

רק שלשום הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את פיראס עסילה, חלפן כספים ממזרח ירושלים, בהלבנת כספים עבור חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה (בל"ד). כזכור, לפני כחצי שנה נחקר בשארה בחשד שהעביר מידע מודיעיני לחיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה ולפניה, וסיפק מידע על יעדים אפשריים לפגיעת רקטות ואיכון הפגיעות. תמורת זאת, קיבל בשארה מאות אלפי דולרים. בשארה ניצל את חסינותו כחבר כנסת ונמלט לחו"ל במהלך החקירה. עסילה הורשע כי הוא היה זה שהעביר לבשארה סכום מצטבר של 390 אלף דולר מגורם לא ידוע במדינה ערבית, דרך חלפן כספים ירדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully