וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע אינה אשמה במותו של צסוואה נסופואה

31.12.2007 / 20:50

הועדה שבדקה את התנהלותה של הקבוצה בעקבות מותו של השחקן, קבעה כי באר שבע עמדה בנהלים. ההתאחדות קיבלה תקן ISO 9001

בסוף חודש אוגוסט עברה הפועל באר שבע ואוהדיה זעזוע נוראי, לאחר שהזר החדש שלה, צסוואה נסופואה, התמוטט במהלך אחד ממשחקי האימון של הקבוצה, ונפטר. כתוצאה ממותו של השחקן, מינה יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון ועדה שתבדוק את נסיבות מותו של השחקן ואת התנהלותה של הפועל באר שבע והצוות הרפואי שלה, והיום (שני) פירסמה הועדה את מסקנותיה.

מהמסקנות עולה כי הקבוצה ערכה לשחקן את הבדיקות הרפואיות הנאותות, וכמו כן לא היו חוסרים בכל הנוגע לתיקי העזרה הראשונה של הקבוצה. הטענה היחידה שהועלתה היתה שלקבוצה לא היה חובש במגרש, ובמקום זה תופקד מאמן השוערים, שעבר הכשרה רפואית של עזרה ראשונה ככח רפואי. הועדה סיימה את טענותיה בכך שהצהירה כי מדובר במקרה טראגי, וכי באר שבע הפיקה את הלקחים המתבקשים.

עומדים בתקן

בטקס שנערך היום (שני) במשרדי ההתאחדות לכדורגל, העניק מכון התקנים הישראלי את התקן הבינלאומיISO 9001 להתאחדות לכדורגל. מנכ"ל מכון התקנים, דורון טמיר, העניק ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ולמנכ"ל, עו"ד אורי שילה, את התעודה המעידה כי ההתאחדות הישראלית עומדת בסטנדרטים בינלאומיים של ניהול, שיפור מתמיד ושאיפה למצוינות.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, אמר בטקס: "אם מישהו היה אומר לכם לפני שנה או שנתיים שההתאחדות לכדורגל תקבל יום אחד תקן בינלאומי המעיד על איכות ניהול, תהליכי בקרה ושאיפה למצוינות, חלק גדול מכם לא היה מאמין, הציניים היו אולי מגחכים. אם היינו אומרים לכם שגם מכון התקנים נותן את חותמתו לכך, הייתם קוראים לנו חולמים". לוזון אמר כי לדעתו מתן התקן הוא רק צעד ראשון בדרך לניהול מוצלח של הכדורגל הישראלי. "אני מאמין שניתן ליצור כאן ניהול איכותי, לשאוף למצוינות, לנהל תהליכים של שיפור מתמיד. אנחנו מאמינים, והיום גם קיבלנו את החותמת לכך שאנחנו מסוגלים".

לוזון הוסיף: "מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה הוביל יחד עם הסמנכ"ל רתם קמר ועם ראשי האגפים והעובדים, תהליך ארוך ולא קל של התחייבות לנהלים, של שיפור מתמיד. זה היה תהליך של חודשים ארוכים, אבל עמדנו ביעד שלנו, שעם תחילתה של שנת 2008 נעמוד בסטנדרטיים ניהוליים מחמירים". מנכ"ל מכון התקנים דורון טמיר אמר: "התאחדות עברה תהליך ארוך וקשה. התקן מוענק בזכות הניהול והסטנדרטים הגבוהים המונהגים בהתאחדות, המאושרים כעת ע"י ISO. התקן הוא ההוכחה שההתאחדות עומדת בכל התקנים וראויה לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully