וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מודה: הרגנו עולה לרגל פלסטינית

יהושע בריינר

31.12.2007 / 18:37

מתחקיר צה"ל עולה, כי חיילים ירו אמש על קבוצת עולי רגל פלסטינים שביקשו להכנס לרצועה. מהירי נהרגה אשה ונפצעו 4 נוספים. צה"ל: לא הייתה כוונה לפגוע באשה

צה"ל הודה היום, כי חייליו ירו אמש (ראשון) על אזרחים פלסטינים שביקשו להיכנס לרצועת עזה דרך מחסום ארז. בעקבות הירי נהרגה אישה פלסטינית ועוד ארבעה פלסטינים נפגעו, אחד מהם באורח קשה.

עד אתמול בלילה טענו גורמים בצה"ל כי הם "אינם מכירים את האירוע, אך הדיווח נמצא בבדיקה", אולם מתחקיר שהתקיים בעקבות האירוע עולה, כי כוח צה"ל שפועל במחסום ארז ביצע "ירי הרתעתי" לעבר קבוצה גדולה של פלסטינים שנעו לכיוון עמדת הצבא במקום.

על פי התחקיר, "מאות פלסטינים התקהלו ונעו לעבר העמדה, דבר שהיווה איום על הכוח. הכוח קרא להמון להתרחק מהמקום, ומשלא נענו לקריאות ביצע הכוח ירי הרתעתי שמטרתו להרחיקם מהמקום. מירי זה, ככל הנראה, ומסיבה שעדיין נמצאת בבדיקה, נהרגה אזרחית פלסטינית".

"כרגע מתבצע תחקיר בכל הרמות, אך חשוב להדגיש שבשום שלב ברור שלא היתה כוונה לפגוע בפלסטינית", אמר הערב גורם צבאי לוואלה! חדשות. "הארוע לא היה מוכר אמש, מכיוון שהחיילים לא זיהו פגיעה, והתחקיר החל רק לאחר שהתקבלו דיווחים מהפלסטינים. עובדה זו מחזקת את הטענה כי לא היתה כל כוונת זדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully