וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: סיכלנו פיגוע בישראל

ניר יהב

31.12.2007 / 18:09

לדברי שר החוץ הפלסטיני, נעצרו פעילי חמאס שתכננו לבצע פיגוע. הוא חזר וקבע כי רצח החיילים ליד חברון בוצע על רקע פלילי

שר ההסברה והחוץ הפלסטיני ריאד מאלכי חשף היום (שני), כי מנגנוני הביטחון הפלסטינים סיכלו פיגוע התאבדות שפעילי חמאס התכוונו לבצע. במסיבת עיתונאים שערך ברמאללה אמר מאלכי, כי החשודים בתכנון הפיגוע נעצרו, וברשותם קלטת וידאו, בה תיעדו את עצמם טרם יציאתם הצפויה לפיגוע. מאלכי לא פרט היכן היה אמור להתבצע הפיגוע וכמה חשודים נעצרו.

מאלכי התייחס גם לרצח שני החיילים ביום שישי ליד חברון, וחזר על דבריו מתחילת השבוע, לפיהם הרצח בוצע על רקע פלילי. לדבריו, מנגנוני הביטחון הפלסטיני רשמו הצלחה גדולה כשתפסו את החשודים ברצח "וזאת למרות שהרצח בוצע תחת שליטה ביטחונית ישראלית", כדבריו.

מאלכי סיפר כי התיאום הביטחוני עם ישראל נמשך, וכי בקרוב תיערך פגישה בין שר הפנים הפלסטיני עבד א-ראזק אל-יחיא, לבין השר לביטחון פנים אבי דיכטר. "באופן כללי, המצב הביטחוני בגדה יציב", אמר. "מנגנוני הביטחון הפלסטינים העניקו ביטחון ל-40 אלף התיירים שהגיעו לבקר בבית לחם בחג המולד".

אתמול התייחס ראש הממשלה אהוד אולמרט לפיגוע שבו נהרגו שני החיילים ליד חברון, ואמר כי ישראל לא תבצע שום שינוי בשטח עד שהרשות הפלסטינית תצליח להשתלט על פעילי הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully