וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכן זו המצאה של מכוערות

עדי רבין

31.12.2007 / 15:38

"מצלצלים" היא מסחטת כסף בלונדינית, סתמית, מיותרת וחסרת תוכן - ועדי רבין מתה על זה! כנסו להצביע- אצלנו לא צריך לשלוח SMS...

"יש לי במעטפה שם של מדינה, שם של מדינה יש לי במעטפה,לא אגלה לכם איזה שם של מדינה, אבל שם של מדינה יש לי במעטפה" - נשמע כמו איזו התחלה של שיר ילדים לא מוצלח? אולי גרסת כיסוי קצבית ל"לכובע שלי שלוש פינות"?-אז זהו שלא! מדובר פה בתוכנית שעשועונים. אחת אמיתית לחלוטין שמשודרת הישר מבודפשט אלינו לארץ ולעוד 39 מדינות שונות ברחבי העולם.

התוכן שלא קיים, השאלות המפגרות והמנחה המאותגרת אינטלקטואלית יוצרים ביחד תוכנית שהיא, איך לומר, די "חמה". העקרון הוא פשוט: צופים בתכנית, רואים את השאלה ומנסים לפתור אותה (למרות שברוב המקרים אין באמת מה לפתור, הפתרונות די ברורים מאליהם). בדרך תאלצו להיפרד ממחיר לא אנושי של 5 שקלים (!) על הודעת SMS, והכל כדי לעלות לשידור החי שהיה צריך להיות מת מזמן.

"מצלצלים" היא תכנית כל כך רדודה, בשאלות שהיא מציגה, בדרך ההגשה ובכלל - עד שקשה להיות מופתעים אפילו מהשמועות שהמפיקים לא הסכימו לקבל את אחת המנחות בגלל שהפוני שלה היה מוטה מידי לאחד הצדדים... אבל מה שעצוב באמת היא לא שהתכנית כל כך רדודה - אלא שאנחנו כל כך אוהבים אותה! התוכנית הזו כ"כ חסרת תכנים שזה פשוט משעשע לצפייה. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני לפחות מאמינה שהתכנית הזו היא כ"כ סתם עד שהיא הדבר הכי חם על המסך שלנו!

אנחנו מצלצלים ושלא תעיזו לסנן: אתם קובעים, ואפילו לא צריך לשלוח הודעה:

"מצלצלים" - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully