וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להפסיק נסיון הדחת נשיאי האוניברסיטאות"

דני ליבר

30.12.2007 / 20:33

הוועד המנהל באוניברסיטאות הביע אמון בור"ה: הנשיאים פועלים מתוך אחריות. הכהן לנשיאים: הפסיקו הנסיונות להוציא צווי מניעה למרצים

יושבי הראש של הוועדים המנהלים של האוניברסיטאות אמרו כי הם מביעים אמון בנשיאי האוניברסיטאות ותומכים במאמציהם לפשר ולגשר בין ארגוני הסגל האקדמי הבכיר לבין האוצר. זאת, כדי להביא לסיומה של השביתה "הפוגעת קשות בציבור הסטודנטים ובמערכת כולה", כך לדבריהם. מחר יפגשו הצדדים בבית הדין הארצי לעבודה להמשך המשא ומתן לסיום השביתה.

יושבי הראש קוראים להפסיק את הניסיונות להדחת הנשיאים, בעקבות פנייתם לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה להוציא צווי מניעה לסגל האקדמי הבכיר השובת זה למעלה מחודשיים. בהודעה שפרסמו נכתב: " אין לנו ספק שנשיאי האוניברסיטאות פועלים מתוך אחריות לעתידם של הסטודנטים והמערכת האקדמית בכללותה".

דברי הוועד המנהל נאמרים על רקע נסיונותיהם של מרצים בסגל הבכיר בארבע מתוך שבע האוניברסיטאות להדיח את נשיאי המוסד שלהם, זאת בעקבות פניית הנשיאים לבית הדין הארצי לעבודה השבוע, בבקשה לכפת על המרצים לשוב ללמד.

ראש הסגל האקדמי הבכיר צבי הכהן אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי הנסיונות להדיח את נשיאי האוניברסיטאות מגיעות מחברי סגל שזועמים על החלטתם של הנשיאים לפנות לבית הדין בבקשה להוציא צווי מניעה. לדבריו, הדבר היחיד שימנע את ניסיונות ההדחה וישנה את המצב הוא חזרה של ראשי האוניברסיטאות מרצונם להוציא צווי מניעה למרצים השובתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully