וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה בפרשת בל"ל אינה סוף פסוק"

דני ליבר

30.12.2007 / 20:32

במשרד המבקר אומרים, כי פרקליט המדינה משה לדור יצטרך להביא בחשבון עניינים משפטיים בעניין מעורבותו של רה"מ בפרשה

גורמים במשרד מבקר המדינה אומרים כי המלצת המשטרה שלא להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת בנק לאומי אינה סוף פסוק. לטענתם, פרקליט המדינה משה לדור יצטרך להביא בחשבון עניינים משפטיים בעניין מעורבותו של אולמרט שלא נכללו בחקירת המשטרה.

במשרד המבקר סבורים שעל פרקליט המדינה לכלול את כל פרטי הפרשה, כיוון שבעבר היו מקרים בהם המליצה המשטרה שלא להגיש כתב אישום נגד חשודים, אך לאחר בדיקת הפרקליטות הוחלט כן להאשימם בסופו של דבר.

בקול ישראל דווח, כי פרקליטיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט הגיבו על הטענות שיצאו מפי גורמים במשרד מבקר המדינה ואמרו שזהו ניסיון פסול להפעיל לחץ על פרקליט המדינה ולהציל את כבודו של מי שיצר וניפח את פרשת בנק לאומי.

לפני כחודש, הודיעה המשטרה כי לא תמליץ לפרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת בנק לאומי, אלא לסגור את התיק.

אולמרט נחשד כי במהלך הפרטת בנק לאומי, בזמן שהיה שר התמ"ת בנובמבר 2005, הטה את המכרז לטובת איש העסקים האוסטרלי פרנק לואי. אולמרט לקח חלק פעיל בהפרטה, והביא לשינויים בתנאי המכרז כולל שינוי שיטת החישוב של מחיר מימוש האופציות שיינתנו במכרז. לפי החשד, נועדו השינויים לסייע ללואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully